Nou ik heb even voor de lol op FF wat mogelijke temperaturen ingevuld voor de komende dagen... Maar ongeacht wat ik invul, poot hij een kruis neer op vandaag... Dat zou dus ergens ook wel de spanning kunnen verklaren. Dan zullen we er vandaag nog maar eens invliegen
Toekan, ik heb alleen op me telefoon een temperatuur lijstje waar ik alles invul. Hier op internet deden de sites het allemaal niet zal eens kijken of ik er een foto van kan maken
dit is op mijn telefoon, daar houdt ik mijn temp. bij.... Die paarse strepen zijn van mijn ongi, en die andere donker grijze streep is begin van de maand
Kelly, als ik dit zie dan denk ik dat je ei ergens begin volgende week zal zijn. De mijne gaat ook eerst even hoog de lucht in, om daarna te zakken voor mijn ei. (kan je even zien op mijn kaartje) Mijn ei zal waarschijnlijk vandaag zijn.. Maar ik zou dus zeker nog niet stoppen met klussen hoor! Integendeel, haha, klus er maar op los! want dat ei moet volgens mij nog springen!
Volgens de calculator moet ei zondag komen (morgen dus) dan heb ik nog steeds een cyclus van 33 dagen.... anders wordt t dus nog langer :x en dat klussen komt wel goed hoor Beide nog steeds geen problemen mee
morgen zou ook kunnen, maar ik denk toch eerder maandag of dinsdag.. Maar ik ben zelf nog maar pas bezig, dus pin me er maar niet op vast! De toekomst zal het wel uitwijzen! en wat de calculator betreft: deze houdt geen rekening met je LF. Het kan goed zijn dat je eisprong op dinsdag is, je een LF van 12 hebt en dan ben je nog steeds mooi op die 33 dagen.. Goed van dat klussen hoor meid! Er zijn ergere dingen in de wereld hé
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 17 november (9 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) 18 november (2 dames) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (4 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (5 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (2 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) 24 november (5 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (0 dames) - 27 november (1 dame) - Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (6 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, 2e kindje (telt maar geen rondes...) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 57 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 5 MMM, 4 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ik heb mezelf weer naar de 17e verschoven gezien de krampen van vandaag één dagje later dan gedacht, dus één dagje later NOD. NOD is dan op een donderdag. Maar ik denk dat wij hier wat vroeger gaan testen Misschien op woensdag.. Kunnen we er beide wat van genieten/balen omdat het maar een halve dag school is..
Zo erg ben ik er dus helemaal niet in thuis. Ik weet niet eens wat een LF is en wat het inhoud of hoe je dat uit kan rekenen......... Komt omdat ik me er nooit mee bezig gehouden hebt, omdat het bij ons 1e kindje de 1e ronde al raak was, en nu niet dus was ik benieuwd hoe dat met temperaturen ging vandaar dat ik dat ook ben gaan doen. Er zijn vele erge dingen in de wereld, maar klussen blijft een plezier
LF= luteale fase. dit zijn de dagen na je eisprong tot je NOD. Deze zit meestal tussen de 10 en 16 dagen. Zo heb ik een LF van 12 dagen. Maar op de calculator hier op zp gaan ze uit van 14 dagen, wat het 'gemiddelde' is. Maar bij vele vrouwen is deze dus niet correct..
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 17 november (9 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) 18 november (1 dame) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (4 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (5 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (2 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) 24 november (6 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) -Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (0 dames) - 27 november (1 dame) - Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (6 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, 2e kindje (telt maar geen rondes...) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 57 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 5 MMM, 4 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest mezelf terug naar de 24e
Ik merkte het aan niet zwanger worden hihihi nee dat merk je niet zomaar. Na een jaar proberen de mmm in gegaan en de hele rambam mogen doen (fm, HSG, bloedprikken) en toen zijn ze er achtergekomen. En idd fantastisch dat het effect heeft gehad. En vooral door maar een hele kleine moeite als ik andere meiden soms hoor knijp ik nog in mijn handen!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 17 november (9 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) 18 november (1 dame) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (4 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (5 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (2 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) 24 november (6 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) -Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (0 dames) - 27 november (1 dame) - Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (6 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, 2e kindje (telt maar geen rondes...) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 57 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 5 MMM, 4 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Mezelf even bij datumloos gezet, want hier is nog geen ei gespot!
@Charmedknorrie: Aha duidelijk! Ik vroeg het omdat ik vaak zo'n 4 a 5 dagen na mijn eisprong al pms verschijnselen krijg. Op een gegeven moment heb ik ergens gelezen dat het te maken zou kunnen hebben met een progesteron tekort. De ha wou hier echter niet aan. Vandaar mijn vraag. Hebben jullie ook wel eens de stille wens dat er een groen lampje gaat branden een dag voor je eisprong, zodat je zeker weet dat je hem niet mist? En vervolgens ook direct een groen/rood lichtje dat gaat branden om te laten weten of het wel of niet raak is ha ha Mijn ovulatietest is bijna wit, linksonderin nog wel die spanning.. springt ie nou nog, is ie al gesprongen?? Wat denken jullie? Het maakt niet uit want we gaan wel door met klussen maar toch
Het is je geraden dat je doorgaat met klussen, moehahaha!!! wat die testen betreft: heb je al eens een gekleurde gehad? of enkel nog maar witte? Ik zelf heb nog geen ervaring met die testen, maar ik heb ook al wel eens gehoord van mensen, waarbij ze gewoon niet werken en altijd wit blijven.. Hier staat mijn buik ook nog steeds heel erg gespannen langs links. Dat eitje zal hier wel binnen de 2 uur 'plop' zeggen. En dan is het weer wachten geblazen... haha altijd maar dat wachten. Wachten tot je ms gedaan zijn, wachten op je ei, wachten tot je ei gesprongen is, wachten op je NOD.... pff een mens zou van minder beginnen blazen! Maar als we dan toch gaan blazen, blazen we beter onze temperatuur de hoogte in: dus dames: blazen maar!
@Toekan: ik had donderdag een knaller van een test. Ik weet nu ook weer precies waarom ik die dingen normaal gesproken niet gebruik. Het geeft mij totaal geen rust. Maar ik weet nagenoeg zeker dat mijn eisprong niet gister was gezien de spanning die er nu nog zit. Nou goed, we houden maar gewoon woensdag aan en ondertussen blaas ik met je mee
Lizzy, als jij do een posi test had denk ik toch dat je ei al geweest hoor! Temp je er ook bij? Zo niet, dan is dat misschien wel even een idee! Ik krijg door de combi van beide echt een perfect beeld van mijn cyclus! Op cd14 een posi test en daarna ging mijn temp ook omhoog! Zie tempkaartje. Al is het gewoon eens een maandje om te kijken!? Succes meis!
@Liefkleintje; thanks voor het meedenken meis. Ik wil niet tempen, net zoals ik normaal gesproken geen ovulatietesten gebruik. Ik heb gewoon een cyclus van 28 dagen dus mijn eisprong ligt ergens tussen dag 10 en 20 als je het héél ruim neemt. Misschien heb je gelijk en heb ik gister mijn eisprong gehad. Dan zit ik nog steeds goed met klussen Mocht het met een maandje of 3 nog niet raak zijn dan laat ik me graag bijscholen in de wereld van het temperaturen
mmmm, ja als de test kleurde, zou je denken 'je EI!' maar als je nog die spanningen voelt... Dan begrijp ik goed dat je twijfelt!! Maar inderdaad, zoals Liefkleintje zegt, samen met tempen zou je er wel een goed beeld van kunnen krijgen... wat zeggen je slijmpies? Vruchtbaar of niet vruchtbaar haha ?