NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hahaha, nou blijf jij dan maar gewoon lekker klussen tot het eind!! Maak er maar een kliederboel van, dan kan het zeker niet mis gaan!:D:D

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hahahaha, dat je niet meer weet van wie welk slijmpie is snap ik helemaal ;)

Kan me voorstellen dat je nog niet wil tempen, maar van de andere kant weet je dan misschien wel beter waar je aan toe bent!
    Al probeer je het maar gewoon eens een maandje.....ik zet mijn wekker er ook niet voor hoor;)

Gewoon zodra ik wakker ben, temp ik! En dat geeft voor mijn gevoel een goed beeld! :D

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Liefkleintje:hmmm ik hou het voor de volgende ronde in gedachte. Alleen komt die volgende ronde natuurlijk niet :D
    En voor nu moet ik gewoon niet meer zeuren over het al dan niet voelen van mijn eisprong. ;)
    (I'll really try!)

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    je mag zeuren zo veel je wil liefje! zolang je er maar een :D ergens bij zet voor de positieve noot die we hier willen behouden haha!:p

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Je mag je ei hier altijd kwijt hoor;) Zeuren doe je niet!!
    Misschien kan je dan een maandje tempen als jullie een "pauze" hebben!
    Kan je dan een beter inzicht krijgen en weer helemaal relaxed beginnen als jullie verder gaan! :D

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Toekan: deal! :D

@Liefkleintje: dat voelt heel tegenstrijdig, tempen tijdens een pauze. Ik denk ook niet dat het voor mij veel zal uitmaken. Mijn cyclus is super regelmatig en met tempen stel je vast dat je eisprong is geweest. Ik heb trouwens wel getemperatuurd maar het bevestigde alleen maar dat ik inderdaad een eisprong had. Dan neem ik liever het zekere voor het onzekere en las ik wat extra quality time met mijn lief in :D
    Ik vind het echt heel knap dat jullie de discipline kunnen opbrengen om het elke dag te doen.

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Nou Pink Lady's

Ik ga men nestje in duiken met mijn liefie! En wat een toeval: de trekkende pijn is net weg:$.... SPANNEND!!:D

tot morgen!!

Liefs
    Toekan

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier geen feest vanavond :( maar ruzie in de tent. ik in bed man op de bank... Meestal houdt hij dat niet lang vol (vanwege de herrie van de vaatwasser) dus hoop dat hij zo terug komt in bed.... voorlopig nog even afwachten......

meiden doe jullie best weer met klussen. Slaap lekker daarna en tot morgen!!!

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Kelly: oh meis wat naar en ongezellig!!

10. Swissy

Swissy Actief lid

23 sep 2011
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kelly, we kunnen elkaar een hand geven... Hebben we eindelijk n avond voor ons tweetjes (zoontje bij opa en oma), is ie poepchagrijnig! We zijn dan wel uit eten geweest, maar...:(

Dus Toekan... Dat schommelen komt hopelijk morgen... Moet m'n ei niet voorbij sjezen :)

Trusten allemaal!
    K ga naast m'n chagrijntje liggen, maar heb nu zelf ook geen zin meer eerlijk gezegd :x

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames! Alle chagrijnige en boze mannen nog in bed gekregen? Hier geen ruzie, maar ik was chagrijnig (combinatie van slecht slapen en een drukke dag op scouting met te weinig leiding...). Uiteindelijk toch even geklust :D

We gaan zo al weer van huis, dus veel zal ik hier wel niet zijn ;) Tot later vandaag!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen vanuit bed met de benen omhoog ;) net de "ruzie" weer goedgemaakt :). dus blijf nog mooi even liggen. deze ronde is voorlopig onze laarste "kans" vanaf week 49 is manlief weer om de week weg en precies in de verkeerde weken:x tot febr ongeveer

en misschien heel onlogisch voor jullie maar daarna wil ik even niet zwanger worden want dochter is in maart gemaakt en wil (als t komt, komt t toch) liever niet weer een dec kindje.... dochter van 4, ik 13, zoon van man 20 en dan nog 4 verjaardagen van familie

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Begrijp het wel hoor. Hebben wij hier met april en mei. In april zijn neefje en nichtje jarig (19e en 24e) en in mei mijn moeder, jongste nichtje en ik en zwager (2e, beide de 10e en de 11e), met daarnaast nog meer familie die dan jarig is. Inmiddels zou het juli worden geloof ik, dus we zitten even in de goede periode ;)

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen dames!

Kelly, goed dat jullie de ruzie al klussend hebben goedgemaakt! ;)

Hier krijg ik plots kop nog staart van mijn kaartje. Is mijn temp wéér gezakt!:$:x Vandaag mijn ei dan maar? Of zou het toch gisteren laat in de avond geweest zijn en dat hij daarom nu nog een lage temp aangeeft?
    Van mij mag hij nu dringend de hoogte in beginnen gaan hoor.. M'n BMH geeft anders al aan, dat het voorbij is. Ze is niet meer zo zacht als de afgelopen twee dagen.. pfff dan begin je te tempen, speelt die temp met je voeten seg:p;)

15. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Sry maar is wel vreemd...
    Mijn zoon is 22 okt jarig en mijn man 19 okt in totaal 5 verjaardagen in okt
    Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om het niet te proberen omdat het dan te druk voor MIJ was ;)
    Ben heel blij met mijn okt kindje ;)
    Druk heb je het dan toch wel maakt niet uit hoeveel verjaardagen er zijn
    Gewoon gaan met die banaan :cool:

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw

Daar sluit ik me volledig bij aan!:D In augustus hebben wij in 1,5 week 8!! verjaardagen! Maar dat is voor ons geen reden om dan volgende maand maar niks te doen ;)

Denk dat het al een wonder is al je überhaupt zwanger mag worden en wanneer dat is....het is welkom!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ Liefkleintje en Whitesaber: Ik begrijp jullie standpunt en mij zou het op zich ook niets uitmaken. Maar als het financieel allemaal wat krapper zit, zoals bij Kelly nog het geval, dan begrijp ik goed dat je het liever een beetje spreidt. Anders heb je echt het gevoel dat het water je tot aan de lippen staat en ik denk dat ze dat gevoel nu al vaak genoeg hebben...

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Goodmorning ladies!!

Ik snap ook wel dat Kelly die maanden overslaat.
    Misschien wel leuk en goed om te weten dat elke vrouw een bepaalde periode per jaar extra vruchtbaar is, daarom zie je vaak dat broers en zussen in dezelfde maand/periode geboren worden.
    Zijn hele onderzoeken naar geweest. Handige info toch?

Hier niet meer geklust, vreselijk de slappe lach gehad samen :D
    Minstens zo belangrijk!!

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Goedemorgen dames,

Ik snap het standpunt ook wel, heb zelf ook in het begin zo gedacht..
    Nu maakt het me niet meer uit... Als het maar raak is...

Hier helaas alleen maar veel in huis geklust ipv in bed...

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja maar dames! Lachen is gezond, maar klussen is noodzakelijk op tijd en stond!;);)

Deel Deze Pagina