steken in lies kan altijd denk ik maar ik had ze altijd een paar dagen voor nod.. omde dag klussen is beter omdat je vent anders geen tijd heeft om voldoende zaad te produceren.. en t leeft toch gemiddeld 48 uur dus je kan die dag best overslaan na de pil kan het best lang duren voor je lichaam weer n vast ritme oppakt.. kan geen kwaad en 26 dagen is niet te kort hoor
Heb weer geprobeerd om me eigen aan te melden bij die temperatuurkaartjes die jullie ook hebben maar pagina blijft gewoon wit na het invullen van "de geheime vraag". Dus ik zal niet weten of mijn ei of zoiets al geweest is aan de hand van mijn temp.... Ik wacht maar gewoon weer af, en in die tussen tijd blijven we lekker "klussen" tot aan de "rode zee" of niet....................
Welkom!! De steken in de lies zijn normaal voor je ei. tenzij je zwanger bent natuurlijk Wij klussen hier wanneer we zin hebben.. Dat is nu al 9 dagen op rij.. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Mij hebben ze verteld dat de hoeveelheid zaad daalt, maar niet de kwaliteit. En zo heb je altijd verse haha 26 dagen is goed hoor voor een cyclus. korter kan ook, maar niet minder dan 22 denk ik. En van dat wisselen: dat is heel normaal als je pas van de pil af bent. heleboel hormonen die lelijke dingen met je lijf doen...
@ Kelly: neen, dat gaat hier inderdaad zeker geen probleem zijn hahaha Nou ik durf het bijna niet meer luidop te zeggen, want elke keer ik het zeg moet ik er op terug komen MAAR ik denk dat nu die druk van mijn buik weg is.. Nu dan maar gesprongen? (haha poging 3!)
zo ik heb ook weer even 10 pagina's bijgelezen.. dit weekend veel gewerkt dus even geen tijd! hoe is het met jullie of liggen jullie allemaal al met de benen omhoog in bed?? ik heb net even die site met schaamnamen gelezen, oh my god hoe kies je het uit zeg hahah geweldig! en nog een paar meiden ruzie gehad met hun mannetje? dat is niet zo mooi dames maar onthoud, goedmaakseks is het best he mijn man sliep al half gisterenavond toen ik thuis kwam, maar ik heb hem even duidelijk gemaakt dat hij nog even wakker moest worden voor een klusje. (gelukkig hebben die mannen bijna altijd zin!) vanmiddag ook weer even een ovutestje gedaan, maar ik snap er geen bal meer van want ze worden alleen maar lichter.... ik test nog maar even door! @kelly fijn dat je eventueel volgende maand ook weer kans maakt, maar laten we hopen dat je die maand niet meer nodig hebt!
Thnx allemaal! Het is echt apart, jaaaren aan de pil geweest en daardoor voelt nu alles nieuw en verwarrend. Dacht eerst dat steken betekende dat ei in aantocht was... Is het nou standaard zo dat nod precies 14 dgn na ei komt?
ja die steken betekenen dat je ei in aantocht is! Ik heb/had hier tot nu een paar dagen last van gehad! Dus nu zal mijn eitje wel weg zijn. En die 14 dagen is zeker niet standaard hoor. Het zit meestal tussen de 10 en 16 dagen! dus alles kan
Meiden met FF kaartje, ik heb het voor elkaar!!! Oke, volgende vraag, hoef ik eigenlijk alleen maar temp en tijd in te vullen? Rekent deze dan uit wanneer je ei is geweest? Dan komt er toch een kruis? En hoe krijg ik deze hier?
Hello ladies Weer terug van een heftig emotioneel dagje bij mijn ouders. Nu op de bank en toegeven aan de behoefte van mezelf volproppen met slecht voedsel Gewoon omdat het kan. Steken en spanning zijn weg dus mijn eisprong is wel geweest. Voor de zekerheid zetten we nog even door. Vannacht toen mijn lief thuis was wat heftige krampen en steken gehad. Ik denk dat hem was. Dan was gisterochtend goed getimed ha ha. Rustig aan richting het wachtbankje om daar nog 13 dagen ongeduldig heen en weer te gaan wiebelen.
@kelly geen idee! daar ben ik dan weer niet zo handig mee @lizzy jammer dat je zo'n rotdag hebt gehad, eet maar lekker soms mag het ja toch!
@Jez: ik heb helemaal geen rotdag gehad hoor. Het was juist heel erg fijn en warm. Het is gewoon verdrietig, that's all.
@Lizzy, af en toe mag je wel "slecht" eten hoor!! Maar wat is tegenwoordig nog "goed eten"??? Alles schijnt toch "slecht" te zijn?? Zolang het maar niet "te" wordt he @Jez, ik dus ook niet.... en mijn engels is bagger slecht, lang leve vertaling op computer
@kelly ja ik zie hem ook! nog geen ei gehad dus... die van mij ziet er ongeveer hetzelfde uit.. ook dag 19 en nog geen ei maar wel een stijgingkje erin.... jammerrrr