Hey dames. Ik lees van alles over steken. Die heb ik nu toch al wel 2 weken denk ik zo. Aantal dagen voor NOD vorige ronde. Ook na mn ongi. Overdag voel ik t niet zo, maar heb dan ook weinig rust. Het is wanneer ik rustig ga luggen. Nu ook weer aan de linkerkant. Het doet echt zeer. Aankomend ei kan t niet zijn. Das te vroeg. Maar t voelt gespannen en alsof ze er met een mes in steken. Geen idee wat t is en gaat soms ff over naar rechts. Iemand idee wat t kan zijn? Pff morgen zie ik de 30. Met een dubbel gevoel. Ma word mirgen nog niet geopereerd. Ze was vandaag weer wat suffer. Nu hopen en duimen dat t weer de goede kant op gaat. Ik ga proberen te slapen voor de 3e nacht op mn luchtbedje.
Morgen dames! Kom weer eens wat van me laten horen. Zullen vast al dames op het wachtbankje zitten. Hoop er snel te mogen aanschuiven! M'n ei kan nog niet geweest zijn ook al vermoed ff nu nog van wel. Nu wil ik snel m'n temp van morgen weten hihihi. Ik ga m'n nest uit. Probeer ergens tussendoor terug te lezen. Fijne dag allemaal!
Hej meiden, weer even wat nieuws van mijn kant.. Lees hier graag mee maar alles bijhouden lukt me gewoon niet! Mocht ik weer zwanger worden ga ik wat fanatieker worden, echt! Ik mag de 26e naar de gyneacoloog. De huisarts heeft me doorgestuurd! Ben er aan de ene kant blij om, maar vind het toch ook wel weer wat confronterend. Bevestigd dat het bij ons niet gaat zoals ik zou willen.. maar goed, we wachten het af. Denk dat het sowieso wel goed is om met een echo even alles te controlleren enzo.. we zullen zien! Verder ist hier nu afwachten geblazen, hahaha.. aan het klussen zal het niet liggen!
Morgen meiden. ff snel me temp ingevuld 37.1 dus ei is geweest volgens ff. Ben vanmiddag weer terug! Jeskejes, GEFELICITEERD met je 30e verjaardag!!! Balen dat je moeder niet geholpen wordt.... hoop dat ze snel opknapt *knuffel*
Goedemorgen lady's @ Kelly: goed van je ei! dan kan je nu officieel op de wachtbank! @ Jeskejes: Gelukkige verjaardag meid! Probeer er toch een beetje iets leuks van te maken vandaag, je wordt maar 1 keer 30.... Wel heel erg jammer dat je moeder weer wat suffer is! Hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen ze opereren. @Meandor: bekijk de gyne als iets goeds! Als er iets mis ZOU zijn, weet je dan tenminste wat! knuffel meid! @ All: Hier is mijn ei gisteren wel geweest denk ik hoor. Mijn vruchtbaarslijm is verdwenen en in de plaats krijg ik iets yoghurt-achtig.. (sorry voor de details!) Sinds gisteren 22u30 (en nu dus nog steeds) ben ik zó duizelig! echt bizar! Ik heb van nature al aanleg om duizelig te zijn, maar dit heb ik nog niet veel meegemaakt.. En ik weet dat het echt nog ontzettend veel te vroeg is om iets te merken, maar zou dat eventueel toch kunnen komen door een bevrucht eitje? Liefs Toekan
Hey meiden, Hoe is het hier Hier is het goed, wel heel moe,en ontiegelijk honger. En af en toe zere borsten! Weet niet wat dat betekend! We wachten af, Me man denkt dat het pas volgende maand pas raak is! Ik heb een goed gevoel over deze maand! In april en mei dacht me man dat het ook niet zo was, en toch was het zo! liefs mamavand
Goedemorgen! Hier nog wat moe (weer slecht geslapen ), maar zal vast wel een keer beter worden! Vanmorgen was mijn temp weer ietsje lager, maar nog boven de horizontale lijn. Ik verwacht niks van deze ronde zodat het minder tegen zal vallen als ik wel mag testen. Nog een kleine week en dan is mijn NOD waarschijnlijk al. Spannend!!!
ff snel. Mama is nu weer helderder. Praate weer meer. Wist dat t.mn verjaardag was. En ze vroeg of ik zwanger was. Zou t dan miss toch zo kunnen zijn? ondanks de ongi? Nja ik mag gyn bellen als ik gaatje vind om hier weg te kunnen. Dan passen ze me in voor een echo.om naar mn eierstokken enzo te kijken. Vanwege lange cyclus. En de steken die ik nog steeds met vlagen.heb.
Goedemorgen dames, Hier weinig nieuws... Geen temperatuur gemeten die weekend omdat ik laat in bed lag en wijn had gehad... Dus dat is toch niet echt betrouwbaar dan... Ga zo eens een ovulatietestje doen... Voel wel van alles maar weet nooit of dat van mijn baarmoeder uit komt of dat mijn prikkelbare darm weer moeilijk doet...
jeskejes; gefeliciteerd en wat fijn dat je moeder vandaag wat meer helder is.. wie weet voelt ze wel wat aan wat betreft zwangerschap laten we het hopen hier geen bijzonderheden.. om de dag klussen (hoewel de ovutest nog heeeeel erg negatief is) kunnen we dit eitje iig niet missen haha
ooh zie nu op mn banner dat mn vruchtbare periode begint was vanmorgen klussen toch een heel goed idee haha
Halloha hoe is het hier? Ja we zitten zo langzamerhand allemaal in onze vruchtbare periode. Hopelijk veel roze aan het eind van de cyclus. Begin volgende maand gaan we onderzoeken krijgen. Hopelijk hoeft het niet en is het deze maand raak!
Dit is het resultaat van mijn test... Heb helaas niet eerder getest dus heb niet echt vergelijk... Maar die ziet er naar mijn idee wel positief uit... Als ik mijn buik een beetje intrek dan voel ik aan de rechterkant echt een stekende pijn... Zou dat eipijn zijn..?!
@Suusjelove als rechts de controlestreep is en links de test streep is ie superpositief als t andersom is dan is ie nog net niet positief maar al erg in de buurt!!!!
Pfff hier nog steeds geen ei gevonden zou bijna denken dat ik hem al gehad heb ondanks dat ik al een week met ovutesten in de weer ben. Mijn lijf voelt gewoon raar op het moment. Ach ja we gaan het wel zien hopelijk hersteld mijn cyclus wel snel na de spiraal lees op internet rare verhalen van 100 dagen voor het weer op gang komt enzo pfffff......
ja de teststreep zit links... Dan is ie dus super positief... heb alleen maar gisteren geklust dus hoop dat het op tijd was...