Ja, andersom gaat ook, maar de meeste mannen weten van toeten of blazen wanneer dat ei er aan komt, dus dan is het aan de wijfies om initiatief te tonen
Ik ben ook wel benieuwd naar de invloed van antibiotica, vorige cyclus begin ad antibiotica geweest, mocht daarna wel klussen van de huisarts maar helaas zonder succes. Heeft het misschien invloed op je vruchtbaarheid, iemand daar iets over gehoord?
Nou dames van 17 november.....ik kom jullie vergezellen. Voor mij is het nu de 9e ronde voor het eerste kindje....hopen dat we deze maand met z'n allen roze hebben!!!!! We gaan ervoor!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 17 november (9 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (1 dame) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (4 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (6 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) 22 november (6 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) 23 november (2 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) 24 november (5 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) -Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (1 dames) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) 27 november (1 dame) - Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (6 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, 2e kindje (telt maar geen rondes...) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 61 Zwanger, 1 Ongesteld, 1 Vlinder, 5 MMM, 4 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Welkom Girly!
Welkom Girly!! Wat een drukte op de 17e!! Als ik uitga van een LF van 14 dagen, zou mijn NOD de 16e zijn! Maar ook dat zal ik niet gaan redden met testen Erg he!
Nou Pink Lady's, ik ga al slapen. Lekker vroeg, I know, maar ik ben echt ontzettend moe!! tot morgen dan maar! Liefs Toekan
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 17 november (9 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (1 dame) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (4 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (6 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) 22 november (6 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) 23 november (2 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) 24 november (5 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) -Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (1 dames) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) 27 november (1 dame) - Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (1 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) 30 november (6 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, 2e kindje (telt maar geen rondes...) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 62 Zwanger, 1 Ongesteld, 1 Vlinder, 5 MMM, 4 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest hallo dames, ik heb me er opgezet bij de 29e vandaag bij de gynacoloog weer geweest vanwege cyste die is zich al aan het oplossen en krimpen was wel bevrucht maar de zwangerschap heeft zich niet doorgezet het heeft zich niet ingenesteld maar wel positief nieuws we weten dat we zwanger kunnen worden
Toekan wat ben jij lief!!! Bedankt.. je hebt ook wel gelijk, moet het andersom bekijken!! Ben de babyshower voor een vriendin aan het organiseren. Wil het super graag voor haar doen maar het blijft moeilijk (ze is op dezelfde dag uitgerekend als ik was, maar ik kreeg met 8weken een mk). Maar toch, zo kan ik me toch nog een beetje uitleven met babyspulletjes Fijne avond meiden, lekker slapen/klussen straks!!
Ik voel voor de eerste keer mijn ei... tenminste denk dat het mijn ei is... Maar auw auw wat doet het pijn...
suusje.. ben je al eens naar de huisarts geweest? je hebt 5 cyclussen gehad die te kort (of net op t rndje maar minder kans) zijn om vruchtbaar te zijn.. ook een paar keer n lf die echt aan de ondergrens zit.. misschien is dat een reden dat je vorige ronde geen ei hebt gehad? zag je onderschrift en moest meteen aan deze tekst denken
lekker midden in de nacht op ZP.. kleine komt voor t eerst sinds een week weer voor de nachtfles dus kan in alle rust bijlezen vandaag is ie alweer 8weken!
goedemorgen meiden!! Nou snap ik er gewoon geen jota meer van! temp weer 36.6 En dit terwijl alles aangeeft dat mijn ei al voorbij is (slijm, bbm, pijnsteken) haha, nou ik speculeer hier lekker niets meer, tot FF een duidelijk kruis neerpoot..
haha, nou vergeet ik even dat ik klaagde van mijn lijf! Ik heb echt super rekbaar slijm en mijn bbm staat weer mooi zacht en open vandaag.. zal mijn lijf me gisteren even hebben willen voor de gek houden met die bbm en dat yoghurtslijm Nou ik klaag niet! Het komt eraan!
Goedemorgen dames, lekker aan het klussen geweest hier ook hoor. Ja Toekan soms neemt je lichaam je goed in de maling he! Ik vond dat mijn ei al weer optijd was deze maand. Het word weer erg spannend voor ons, aankomende 2 weken.
Goedemorgen dames, Ik ben even een paar dagen niet geweest, want ik had het er deze afgelopen dagen even moeilijk mee. Mijn ei is ondertussen geweest, maar manlief kon niet klaarkomen in de vruchtbare week. . Maar mijn ei is eerder gekomen woensdag ipv vrijdag en die zaterdag hebben we wel goed geklust, dus ik hoop dat die zaadjes er zin in hebben gehad. Voor mij waarschijnlijk weer een afgelopen maand. Nu weet ik dus niet wanneer mijn nod is 2 dagen eerder of toch gewoon uitgaan van wat het was/is.
ik snap nu waarom mijn pendel op feb'12 uitkomt! tenminste.. we hebben deze maand nog kans maar dit is ronde 1 dus niet waarschijnlijk dat t raak is. v.a. maandag gaat vriendlief aan de AB voor 2 mnd! huisarts heeft m uitgelegd dat ie niet veel van zn zwemmers moet verwachten in december en januari . ach.. er hoeft natuurlijk maar 1 goede sterke zwemmer tussen te zitten dus niets is onmogelijk