Hoi allemaal! Jeetje, wat is er weer veel geschreven! Gezellig hoor! Ik lees veel dames over hun ei-pijn schrijven. Volgens mij voel ik die nooit (in ieder geval niet bewust). Ik heb nu wel wat drukgevoel in mijn onderbuik, zou op een ei-sprong kunnen duiden?? Gisteravond toch geklust gelukkig (zaterdagavond was ie chagrijnig:x, zondagavond speelde zijn hernia op na een lange autorit). Als mijn ei nu of morgen komt zou dat nog goed kunnen komen. (Hoophoophoophoop). En anders kietelen dat hij morgen nog eens wil Angel: dank dank dank voor je HCG-tjes!!! Lief van je! Jeskejes: miss quicky!! Lekker en leuk he, zo effies tussendoor terwijl je betrapt kan worden! Zou toch leuk zijn als juist die keer een schot in de roos is!!!! Lizzy: als je toch meeleest: heel veel liefs van deze kant! Itsme82: welkom! Het is hier gezellig!!
Mijn ei zit nog steeds op dezelfde plaats... Tenminste daar waar het gisteren pijn deed doet het nu nog pijn...
Ik zie net het berichtje van Lizzy en loop met dezelfde gedachten. Ik heb nu na een pauze van een half jaar weer een maandje ovutesten gebruikt en hier meegekletst. Maar ik merk toch dat het me geen goed doet om er zoveel mee bezig te zijn. Dus ik denk niet dat ik hier nog zoveel mee ga kletsen de komende tijd. Weet alleen niet of ik dat volhou als de spanning evt hoog oploopt. Ik merk dat ik het nu ook echt wel prima vindt zo met 1 kind en de kans dat het nu nog weer lukt is zo klein en over 2 jaar wil ik echt niet meer dan ben ik ruim 40. En de eerste was er ook niet zomaar. En dan elke maand die spanning, ik denk niet dat ik het aankan eerlijk gezegd. Dus ik weet nog niet of de deur helemaal dichtgaat of niet hier, maar ik ga hier in elk geval VEEL minder kletsen en dat is me de afgelopen dagen al prima gelukt. Ik wil genieten van mijn dochter en alle dingen die nu goed gaan in mijn leven (na een moelijke tijd) en me niet teveel focussen op dat wat ik misschsien helemaal niet kan krijgen. Ik wens jullie natuurlijk allemaal veel roze toe!
Ik vind het heel knap van je dat je dit besluit heb genomen... En ik wens je heel veel succes... En wie weten komen we elkaar snel tegen in het zwanger zijn gedeelte...
Dit is de eerste ronde en hopenlijk 2e kindje. Mijn situatie is een soortgelijke als die van Waxientje. Wij zijn ook "iets" ouder dan gemiddeld en onze eerste was ook niet echt vanzelfsprekend. Zeg maar gerust een heel groot wonder nadat we 10 jaar op hem hebben moeten wachten. Dus "Ik merk dat ik het nu ook echt wel prima vindt zo met 1 kind en de kans dat het nu nog weer lukt is zo klein en over 2 jaar wil ik echt niet meer dan ben ik ruim 40. En de eerste was er ook niet zomaar. En dan elke maand die spanning, ik denk niet dat ik het aankan eerlijk gezegd." Slaat ook 100% op ons.
waxinelichtje, inderdaad lekker genieten van je meisje! Mocht er toch nog een tweede komen, dan is dat een groot groot kado. Om veel energie kwijt te raken aan het 'zo bezig zijn met' is ook weer zonde. Ik snap het van de spanning elke maand. Dat merk ik al, terwijl we nog maar in ronde 5 voor de tweede zitten! Heel veel liefs en geluk (en rust!!) @ all: ik lees van een aantal dames dat ze weten hoe hun bmm aanvoelt. Misschien een domme vraag, maar: hoe voelen jullie dat, hoe weet ik dat ik de bmm voel en dat ie zacht, open of gesloten is? Liefs en lekker slapen THINK PINK!!!
Oh Oh Oh....snap er ook geen muts van! Had een "losse" topic geopend en dat mag niet, foei! Bijdeze wil ik mij hier ook graag aanmelden. Mijn NOD is 19/11. We wachten af, spannund!
hey Milly, Welkom! Inderdaad spannend he? Welke ronde zit je en voor jullie eerste kindje? Of ben je al mama? Ik heb mijn NOD twee of drie dagen na jou, heb ongeveer vandaag mijn ei (voel het nooit echt).
oh, sorry, ik zie nu dat jullie voor jullie eerste kindje gaan! Succes! Hopelijk mooi roze op 19/11!!
haha milly, werd je op je vingers getikt? welkom! swissy; ik had een pagina gevonden waarin goed beschreven staat hoe je je bmm in de gaten kan houden/voelen zal m ff opzoeken en de link posten
hier staat ie nu weer open en rekbaar slijm is er weer... terwijl hij vanmorgen dicht zat... gek he... of is dat normaal...
@mama van c en m, dank je! Handig! Suusjelove, ik lees net dat t kan wisselen gedurende de dag, vandaar dat t goed is om elke dag op t zelfde tijdstip te voelen... Of snap ik t nu weer niet helemaal?
Goedemorgen dames! Zo, weer heel wat gelezen Sterkte voor diegene die een pauze in willen lassen op ZP, hopelijk snel in het 'zwanger zijn' gedeelte Baarmoedermond: Ik vind het ook lastig, maar weet wel dat je 1x per dag, liefst op hetzelfde tijdstip, moet voelen. Eigenlijk hetzelfde als ovutesten, ook het liefste op dezelfde tijd Hier is de temp nog boven de lijn, 3e dag achtereen op 36,2 uitgekomen... Verwacht er niks meer van, maar hoop wel!
Goedemorgen dames, Ik heb weer iets wat ik normaal niet heb en nu al!? Gisteren was me ei, en gisteren begonnen mijn zere (..) al? Naaa zo apart, en nu ze doen onwijs zeer, dit heb ik normaal pas week voor me nod hoogstens..... En nu zit ik dus bijna 2 weken met zere (..)pfff. Ja, of het iets positiefs is weet ik ook pas over kleine 2 weken.
Ja dat klopt idd.... Maar dus ik kan beter 's avonds klussen... Want het ligt toch ook alleemaal aan de stand van bmm en de afscheiding he.. Of denk ik nu weer erg simpel... Snap niks van mijn temp.... Verwacht dat ie omhoog ging ipv omlaag.... dus die positieve ovulatietest klopt niet...