NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

oja, nu weet ik het al weer, je had een positieve ovutest op maandag. aangezien jij een iets kortere lf hebt hebben we dan ongeveer gelijk onze nod, gezellig!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Helaas heeft het eten van vanmorgen en nu net niks geholpen, voel me nog steeds beroerd, droge mond tot en met en me tepels doen giga zeer als ik erop druk.... misschien wordt ik dit keer sneller ongi dan verwacht.... wat duurt wachten toch lang he..........

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    haha leuk dat je nog ff reageert... nee nog steeds niet...
    mijn ovulatietest is alweer helemaal wit en mijn temp nog steeds laag... dus beetje verwarrend...
    zou fijn zijn als dit onze maand zou worden...

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

nee he....maar je hebt wel een positieve ovulatietest gehad toch?Ik heb dat een paar keer gehad en toen was het altijd maar 1 keer positief en daarna weer helemaal wit! zou de moed dus nog niet opgeven meis! hoop gewoon dat je temp morgen hoog is en dat t dan toch maandag geweest blijkt te zijn! (en zo niet, dan hoop ik dat ie snel komt!)

5. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    suusjelove; welk merk ovutesten gebruik je?
    ik gebruik die dipsticks van sensitest em die blijven.ook helemaal wit (soms een uberlocht schaduwlijntje maar that's it)
    alleen een dag voor de piek en de dag van de piek is er een tweede lijn te zien.. heel soms de dag erna nog een licht lijntje.
    verder superwit dus heel duidelijk :)

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Itsme, wat goed dat je ei gespot is!!!! Nu 'rustig' op de wachtbank jij;);)

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    al dat stomme getuur naar lijntjes en streepjes! het zou verboden moeten worden! :) hier ook al de hele week aan het turen en denken, je kunt beter testen hebben waarop staat, over ? uur springt je ei!!! :D

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kijk, goede berichten :D Daar wordt ik blij van!

Net de ramen in de keuken eens goed gedaan en ondertussen wat dingen opgeruimd die ik tegen kwam. Nu even hier rondkijken en dan nog even verder tot het etenstijd is!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, ik klaagde net even tegen mijn vriend over het altijd maar moeten 'wachten' (tot ms gedaan zijn, op ei, op NOD,...) Zegt hij doodleuk: "dat heet dat in verWACHTing zijn!;):(:p die gekkerd van me!! :D

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jez: Haha, dat vind ik ook!!! Testen met 'over ... uur heeft u uw eisprong' en 'Gefeliciteerd, u bent zwanger en zult op ...-...-20.. bevallen' voor na het klussen zouden voor mij het 'Beste idee van NL' zijn! Helaas zijn ze nog niet uitgevonden :(

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Toekan: Hahaha, die is echt goed :D Die van mij zou ook zoiets kunnen bedenken, maar die is wat minder grappig geworden over 'zwanger worden' sinds we weten van mijn PCOS, allemaal wat serieuzer geworden. Maar ik kan gelukkig nog steeds om zulke grappen lachen (tenzij ik echt een pestbui heb, maar vandaag gelukkig niet!)!!!

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @mira: ja dat begrijp ik wel.. !!
    Bij ons gaat het er nog heel luchtig aan toe. Zou ook maar erg zijn bij ronde 1. Maar ik merk wel dat hij er ook erg mee bezig hoor. vraagt elke dag wat men temp gedaan heeft enzo...

@ zw.testen: zo mogen ze er bij mij ook wel een paar in de bus droppen dan!:D:D

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

hhahah ja geweldig! zou wat zijn heh! ik wil na het klussen nog best 1 dagje wachten maar die dag daar op zou ik het ook wel willen weten hoor! ;)

en over dat wachten gesproken.. als je zwanger bent houdt dat natuurlijk ook niet op... wachten tot de 12 wekengrens bereikt is.. wachten op je 20 weken echo.. wachten tot de bevalling.. wachten hoe lang je bevalling gaat duren.. wachten hoe zal het eruit zien!!! *zucht* je moet ook wel veel geduld hebben zeg! en laat ik nou net achteraan gestaan hebben toen dat werd uitgedeeld!!! :( iemand wat over..? :)

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @kelly positief denken meis... misschien heb jij over 12 dagen wel een mooie roze test in je handen...

@itsme hoop dat mijn temp morgen begint te stijgen...

@mama die gebruik ik nu ook... maar mijn temperatuur is nog niet stegen...

@Jez kun jij die resten even op de markt brengen... ;) zou erg handig zijn...

@toekan haha daar zit wat in... wel goed bedacht zeg...

laten we er maar om blijven lachen anders is er niks leuks meer aan...
    heb wel gisteren eindelijk nog eens lekker geklust...

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, neen hier geen geduld over!!;) Maar dat heb ik bij alles hoor!:)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook helaas geen geduld over! Maar extreem veel geduld te kort!!!

Die testen, dat zou een uitvinding zijn!!! Als dat bij het beste Idee van NL zou komen zou dat direct de finale halen :D Alle vrouwen zouden stemmen dat dit het beste idee moet worden, en uitgebracht moet worden natuurlijk ;)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Geduld: Normaal ben ik redelijk geduldig, vind ik het niet erg om te wachten ofzo. Alleen is het wel verdraaid lastig om te wachten op een positieve zwangerschapstest... En idd daarna nog die 12-weken, 20 weken echo... Volgens mij is het leven een grote wachtrij :(

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    ik wil graag investeren in de ontwikkeling van die testen:p
    wie gaat ze ontwikkelen?

19. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    en ja een zwangerschap is ook wachten wachten wachten maar tussendoor kan je iig genieten van een vol buikje:) veel beter te doen dan wachten op een posi test:)

20. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    weet je wat ik niet begrijp..
    dat er geen snelle bloed testen zijn voor hcg.
    Met een vingerprikje, net zoals je je suiker kan meten. zo gepiept en heb je meteen een getal.

met een laag getal kan het dan natuurlijk nog steeds alle kanten op, maar dan weet je in ieder geval dat het heel eventjes raak was of juist helemaal niet.
    Een urinetest geeft pas bij 25 positief aan, maar in bloed is het al vanaf een hele lage waarde te meten! (mijn meting bij arts vorige maand was <0,1 en dus negatief helaas)

zo'n test lijkt mij heel simpel te maken, waarom doet niemand dat???
    Het is dat ik het niet kan, maar een beetje farmaceut met ondernemersgevoel moet dat toch kunnen?! Gouden gat in de markt zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina