NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (2 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) 17 November (4 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (1 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) 20 November (2 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 21 November (3 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) 22 November (1 dame) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) - 30 November (1 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 16 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Hallo dames, Ik kom me hier melden (21e). Ben helaas net op rood gegaan... Even nog een flink baalmoment, maar we gaan er zo weer vol goede moed voor. Ik zie hier al weer eental bekende namen...fijn en gezellig! Liefs LadyT
Hey LadyT! Welkom hier!! Enorm balen dat je ongesteld bent geworden! Had net nog gereageerd in het andere NOD topic! Gezellig dat ik je hier weer zie, al had ik je liever niet hier gezien natuurlijk
Hallo allemaal... Zo ff een maandje niet actief geweest, maar vandaag ongi geworden na een ellelange cyclus van 37 dgn Ik zie alweer wat bekende gezichten van 2 mnd terug, ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken.. Dit is mn 3e ronde na mn vmk .. Moeilijk om positief te blijven maar kdoe mn best.. Sorry ben echt down.. Hoop alleen al op een wat regelmatiger cyclus.. Toch maar weer tempen, of niet? Wat denken jullie.. Ik wil het wel graag, maar ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben.. Zal dat echt uitmaken met zwanger worden? Nou dat was mn zeik 5 minuten.. Nu gaan we er een gezellige maand van maken
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (2 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) 17 November (4 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (1 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) 20 November (2 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 21 November (3 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) 22 November (1 dame) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) - 30 November (1 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 16 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
Welkom Moontje01, en welkom LadyT (had net ook nog gereageerd op oude topic) Jammer dat je hier bent, maar wel weer gezellig Hier zijn de rode duivels ook op z'n end, dus waarschijnlijk hier vanavond ook weer klussen . Heerlijk weer!!! Even de "oude" zaadjes eruit halen bij manlief. Tijd voor weer verse!!!! haha heb het weer giga in me rug, het werd minder maar gister weer te veel gesjouwd (kamer voor me dochter opgehaald 2e hands, kreeg ze van me ouders.) Dus ga nu ff op bed, (dochter slaapt net) manlief gaat me even lekker masseren
Lekkerrr weer klussen en een massage Jij ook een lange cyclus zie ik? ik wordt er een beetje moe van.. De ene keer lang en de andere keer kort. Ik heb ooit eens een tijdje getempt, denk dat ik dat weer ga doen.. Alleen wil ik niet dat het teveel druk enzo gaat geven.
Hey meiden! Hier is de ongi ook weer voorbij!! Denk dat we nog even wachten met klussen.....nog steeds aardig wat last van mijn rug door de spit Ben het onderhand wel beu!! Ik temp ook, al heb ik deze maand sinds mijn ongi nog niet getempt! Had er even geen zin in en weet toch wel dat mijn ei zeker niet voor cd 14 komt! Slik nu ook bijna een week tarwekiem capsules, al moet ik zeggen dat 3x daags er niet altijd van komt. Vergeet er nog wel eens 1! Ook een maansteen armband om! En dan nog zoveel pendels.....dit moet toch goed gaan komen?!
die zijn er om de innesteling vlotter te laten verlopen ik ben er sinds gisteren ook mee gestart! Net met mijn hubbie al eens over namen gesproken... haha dat wordt best nog een lastige opdracht merk ik nu al! over een meisjesnaam zijn we het al min of meer eens... maar jongensnamen... laten we dan maar hopen dat de eerste een meisje is! maar ach, we lopen van stapel! Eerst zwanger worden natuurlijk
Idd, die schijnen beter te zijn bij de innesteling! En aangezien ik het idee heb dat het daar bij mij al 2x fout is gegaan...... Na (licht) positieve testen (wel na ongeveer een uur afleestijd) die steeds donkerder werden en een langere cyclus....maar vervolgens toch ongesteld worden! Ik vind het het proberen waard!
gewoon in het kruidvat: 2.5 euro per potje/ 100 capsules het is een glazen potje met groen dekseltje. snel te vinden,want ik had mijn man er om gestuurd en hij heeft ze meteen gevonde.
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (2 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) 17 November (4 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (1 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) 20 November (2 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) 21 November (3 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) 22 November (1 dame) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) - 30 November (1 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 18 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ik heb mezelf erop gezet!
Oh ik lees dat een aantal dames ook tarwekiemolie gaan slikken! Ben erg benieuwd en ga het zelf ook proberen.
hallo lieve meiden, jammer genoeg mag ik mij hier ook weer bij voegen.! Wil iemand mij op de lijst zetten voor 17 november? Ik hoop op veel roze voor iedereen deze maand.! groetjes vlindertjeee
Ohja, slikken jullie ook foliumzuur? Kan dat dan in combinatie met tarwekiemolie? Sorry hoor, misschien een domme vraag, maar ben nogal een leek op dit gebied.