NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Welkom!! Hoeveelste ronde voor hoeveelste kindje is dit??
    Kunnen we je erbij zetten :)

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik slik ook foliumzuur ja! Ik slik het dus beide! Het is homeopatisch, dus zal vast geen kwaad kunnen! Ik hoop dat het effect heeft!

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo meiden

Ik wil mij ook graag bij jullie aansluiten. Het is 16 november al weer een jaar geleden dat mijn spiraaltje werd verwijderd. Ronde 12 voor ons dus. Mijn NOD is op 19 november. Zou iemand mij misschien willen toevoegen op het lijstje?

Ik hoop dat het een prachtig mooie roze ronde mag worden!
    Wij gaan er in ieder geval weer voor :D

Liefs

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 16 tot 30 november

16 November (2 dames)
    - Jetta30 (3e ronde 1e kindje)
    - Enas (3e kindje 3e ronde)

17 November (4 dames)
    - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje)
    - Toekan: (1e ronde, 1e kindje)
    - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje)
    - Angel77 (2e ronde, 2e kindje)

18 November (0 dames)
    -

19 November (2 dames)
    - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje)
    - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje)

20 November (3 dames)
    - Kelly (3e ronde, 2e kindje)
    - Baby90 (1e ronde, 1e kindje)
    - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje)

21 November (3 dames)
    - LeenElise (6e ronde, 1e kindje)
    - TVL (7e ronde, 1e kindje)
    - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje)

22 November (1 dame)
    - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje)

23 November (0 dames)
    -

24 november (0 dames)
    -

25 November (1 dame)
    - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus.

26 November (0 dames)
    -

27 November (0 dames)
    -

28 November (1 dames)
    - Jez (ronde 8, 1e kindje)

29 November (0 dames)
    -

30 November (1 dame)
    - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje)

Datumloos (1 dame)
    - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd)
    -

Totaal aantal dames: 19 dames

Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag,
    Negatieve test, Twijfeltest

Lizzy14 aan de lijst toegevoegd!! Succes, na 12 rondes mag het wel eens raak zijn vind ik!!

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Thanks Liefkleintje! Wij vinden dat ook ;)
    Ik heb meegelezen op het testforum van jouw enorme teleurstelling.. Heel gemeen als het dan toch niet zo blijkt te zijn.
    Kan je het een beetje loslaten?

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ja hoor, gelukkig wel!!
    Het was even een grote teleurstelling! Ik had nu ook echt het gevoel dat het raak was! Ik heb al ongeveer 15 jaar dagelijks hoofdpijn en dat had ik nu 2 weken niet! Daarom denk ik wel dat er "iets" geweest is!

Ook nu waren mijn testen weer buiten afleestijd positief, maar wel echt behoorlijk duidelijk! En ook nu weer een cyclus die ineens een week langer duurde! Voor mij allemaal tekenen dat er iets was! Maar helaas!

Vol goede moed naar de volgende ronde! Inmiddels ook alweer ronde 6, gaat snel!

Ik duim voor jullie hoor!!

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jammer van jullie ongi nieuwe meiden! Maar dit wordt een maand vol roze!!!:D (gedachten zijn krachten, dus als we het gewoon allemaal heel stug denken, komt dat wel in orde!)

@ chloe Jasmine: ik neem de tarwekiemolie samen met 'compleet mama' dus denk niet dat het een probleem is... zijn alleen maar vitamen enzo dus..

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Welkom "nieuwe" meiden!!!!

Zo ga ff dochterlief op bed gooien (die wilde vanmiddag dus echt niet slapen), ze heeft net gegeten en nu gaat manlief shoarma warm maken, broodjes, sla, saus, en patatjes erbij :D:D

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Liefkleintje: He bah wat naar voor jullie!
    Ik ken de teleurstelling maar al te goed hoor meid. Heb dit nou 4 keer gehad, lief en ik blij en vervolgens keurig netjes ongesteld.
    Vroeg testen heeft bij mij dus ook geen zin. Ik wacht wel netjes tot de 19e haha.

@Toekan: thanks meis. Ik heb er wel goede hoop op en andere kant houd ik me nu echt heel rustig. We gaan na een jaartje keihard oefenen even wat rust nemen. Ook omdat ik er taken op mijn werk bij krijg. Ik wil me eerst daar op gaan concentreren en mijn studie weer een boost geven.
    Voor jou nu de eerste ronde dus! Spannend hoor!! :D
    Ik vond de eerste ronde zo leuk. :D

10. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Dankje! :)

En ik ben het helemaal met je eens hoor haha, laat het maar een mooie roze lijst worden deze maand!

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me daar bij aan hoor. Kom maar op met dat roze.
    Ik heb anderhalve week in mijn agenda al met kruisjes beklad zodat we weer vol op aan de bak kunnen :D :D
    Lief vroeg vandaag of het al zover was. "Nee schat, gister pas ongesteld geworden. Nog een week wachten"
    Ongeduld ;)

12. bcloud

bcloud Niet meer actief

Mijn manlief gaat morgen tarwekiemolie en foliumzuur halen...

En idd kom maar op met t roze :D

Kga er ook weer bij tempen dus, moet goed komen.

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    dat komt allemaal goed dames! Ik voel het in mijn klein teentje ;)

Hier gaat vanaf morgen ook weer de termometer aan! Ik wil graag héél goed weten wanneer mijn eitje er is! (maar ik ben er nog niet veel mee bezig hoor, hahaha;))

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ook de eerste ronde waarbij ik mijn temp bij aan het houden ben. Ik hoop dat het wat inzicht geeft, zou wel fijn zijn ;)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ga ook tempen. Heb een app op mijn mobiel dus geen geklooi meer in me agenda :D
    LATEN WE ALLEMAAL VOOR ROZE GAAN!!!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Meiden die nu beginnen met tempen.....je ontdekt je eisprong daarmee pas achteraf he! ;)

Ik doe het in combi met ovu-testen! Die geven namelijk van tevoren aan wanneer je eisprong komt! :D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Liefkleintje: Goede tip! Ik gebruik er ook ovutesten bij om zeker te zijn (heb wel vaker wat positieve of tegen positieve ovutesten ;))

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    dat weet ik hoor lieverd. maar als je in een dipje gaat rond de periode dat je ei moet komen is de kans ook heel groot dat je dan je ei hebt. als je temp dan nog eens stijgt, weet je het zeker.. Nou ik ga toch geen paar dagen voorbij laten gaan om te klussen hoor, ik wil hem zeker niet missen:D

En die ovu-testen, het is nog maar de eerste ronde... moest het ons na een hele tijd niet lukken, wil ik dat wel proberen, maar anders is het toch weer mooi meegenomen dat het zonder kan :p

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Haha ik heb ook een app maar blijf het leuk vinden om het in mijn agenda te kliederen. Je kan er maar mee bezig zijn. ;)
    Ovu-testen gebruik ik niet en ik temp ook niet. Het enige wat we deze maand anders gaan doen is langer doorklussen en ook slik ik weer braaf Zwanger Worden van de Etos.

En ehm, ik heb mijn ticker alvast naar de juiste kleur aangepast haha :D

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik weet hoe het tempen in elkaar zit ;). Doe het meer omdat ik het gewoon "leuk" vind en precies kan zien wanneer ik ongi wordt (voordat ik dus bij de wc ben geweest).
    Ovu-testen doe ik ook niet aan. Misschien dat het ooit nog nodig is... maar nu nog niet. Wij klussen normaal al genoeg en er kan nog meer bij hoor :D:D. Zolang dat nog steeds niet verplicht voelt, hebben we er nog steeds beide zin en lol in :p

Deel Deze Pagina