NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Uhm dat is wel vroeg ja, ik zat ook even naar je temp. kaartje te kijken.
    2x een daling dus, hoe lang is jouw cyclus normaal dan?
    Is het altijd het zelfde?

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ Mira: eigenlijk allemaal goede tekens dus!!! We blijven hoop houden meid! zag trouwens dat je temp hetzelfde is gebleven, dus...:)

3. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @toekan

4. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @Toekan is je ei niet op 14de a 15de gesprongen?
    Heb je ovutestjes gebruik?

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    normaal is hij altijd 33 dagen, maar de vorige was plots 29 en deze duurt nu zeker langer (ik vermoed 36-37 dagen).. maar vermoed wel dat mij ei geweest is hoor (of vrijdag heel laat of zaterdag heel vroeg in de ochtend/nacht)

6. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @toekan oke nou afwachten dan maar!

Think pink!

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    neen, want dan zou mijn temp hoog blijven normaal en hij zakte terug, naar lager dan er voor dus. Heb ei zeker wel gehad hoor. Wacht nu alleen op bevestiging van derde hoge temp morgen.:)

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja klopt in heb een app op mijn fone, maar niet van FF. Deze kan je niet zo heel veel mee, zet ook geen kruisen of wat dan ook maar vind het wel makkelijk :)

Als je FF ook op je telefoon hebt, kan je die dan met je gebruikers naam en wachtwoord gewoon aanpassen op je foon?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    die van ff gebruik ik ook alleen maar om mijn temp in te voeren en op de computer doe ik de rest... zo weet ik tenminste meteen hoe mijn kaartje uit ziet...

10. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    rosa; zo voor een 5e kindje al! watvoor auto rijden jullie? een limo:(:D
    t lijkt me logistiek namelijk nogal lastig..
    ik heb altijd gezegd 4 kindjes te willen.. maar met 3 kids is de achterbank toch echt vok:p we kunnen nog wel 2 stoelen opklappen achterin maar dan kan er weer moeilijk een kinderwagen bij:D
    wel heel gezellig zo'n groot gezin!

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Haha ja we hebben wel een beetje een logistiek probleem, zeker als er nog 1 bij mag komen.:p En nee geen limo, als we met zijn allen weg willen, gaan we met 2 auto´s. Niet zo gezellig maar is niet anders.
    Ik wil wel naar een andere auto kijken hoor in de toekomst. Maar meestal zit alleen met mijn 4 kinderen in de auto, vaak ook maar 3. Zelden eigenlijk dat we met zijn allen tegelijk ergens heen gaan. En de trein is ook wel handig op zulke momenten.;)

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    pppfff, heb de balen erin. Manlief belde net. Hij moest vanmorgen al om 5u vertrekken van de zaak naar België toe, niks mis mee hoor :) om een vracht te lossen en dan weer naar NL te komen....
    Nu belde hij net op, dat het allemaal een zootje is waar hij moet lossen, en hij moet straks nog bij een of ander gemeente bedrijf lossen voor 4u anders moet hij dat morgen ochtend doen, en daar dus blijven staan :$. dat was dus in principe niet de afspraak (normaal doet hij ook nachten weg blijven maar dan heeft hij schone kleding mee en geld voor te eten) NU DUS NIKS!!! Hij heeft maar 2 euro in z'n portemonnee . Dus maar hopen dat hij straks toch nog kan gaan rijden en dat hij thuis kan komen.....:(:(

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Vreselijk zeg, hopelijk kan je man nog naar huis. Ik ga voor jou en je man duimen!!!

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kelly wat naar voor je man! Hopelijk komt het nog goed en kan hij gewoon naar huis komen straks! Is hij alleen weg? of is er iemand met hem mee? anders kan hij daar misschien wel wat van lenen?

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nope, hij is alleen..............:(

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    seg lieve Mira: ga jij vandaag eigenlijk een testje doen? of wachten jullie nog wat af? want vandaag zou het kunnen he;)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Vervelend dat hij alleen is. Ook geen pinpas bij toevallig, of een anderen betaalkaart? Hopelijk kan hij snel naar zijn tweede afspraak van vandaag en op weg naar huis!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lieve Toekan ;): Vandaag niet. Heb met manlief afgesproken dat we nu maar even een paar dagen afwachten. Mss toch een iets later ei of late innesteling en daardoor NOD wat later. Dus sta weer in 'wachtstand' ;) Ennuh, na zaterdag durf ik eigenlijk niet meer te testen, stom he?!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hij heb wel een pinpas, maar die is eigenlijk na loonstorting al weer leeg :(:( Leuk hoor schulden.
    Wij halen altijd geld eraf zodat we nog een beetje kunnen leven, en dan komen dit soort dingen dus niet uit he........

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Balen Kelly!:(
    Hoop dat hij toch het toch nog gaat redden vandaag.

Deel Deze Pagina