NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Zo denk ik er ook over!:D

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Kelly1312 en Toekan:
    Leuk om dat te horen:D
    Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe vaak jullie ongeveer klussen per week? Want ik moet eerlijk toegeven dat de frequentie hier wel behoorlijk gedaald is de afgelopen 12 maanden. Met name in de wachtweken tussen ei en nod zakt alles in aan mijn kantje. Mijn lief werkt in de horeca en is vaak heel laat thuis. Ik trek dat niet zo goed met het vroeg opstaan..
    Ik hoop er deze maand minder last van te hebben maar merk ik gewoon dat ik het echt lastig vind en voel me soms wat schuldig naar mijn lief toe.

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Nou nou! zo een dingen vraag je niet aan een dame;);)

Haha neen hoor, maakt niet uit. Bij ons varieert het wel eens. kan gaan van elke dag een keertje of om de dag, héél af en toe met twee dagen tussen.. anders houdt één van ons het niet meer uit haha:D

Maar ik jouw situatie begrijp ik dat heel goed. wij gaan steeds (of toch, bijna altijd) samen slapen en dan is de verleiding ook groter natuurlijk.. terwijl als de één moet opblijven of opstaan voor de andere... Gewoon doen waar jij je goed bij voelt meid! En probeer vooral de eitjes niet te missen.. ;)

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Toekan: haha thanks!
    Mijn streven is om er niet meer dan 4 dagen tussen te laten zitten. En richting mijn ei lukt dat gelukkig prima omdat ik dan automatisch veel zin heb. Ik heb mijn lief gevraagd deze maand zelf iets meer aan te sporen. Wie weet doet dat wonderen :D

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Als mijn man "thuis is elke avond" dan doen wij het of elke avond of om de dag.... En als hij de hele week van huis is dan alleen de weekenden...
    Mijn man is internationaal vrachtwagen chauffeur voor een paar maanden per jaar, dus vandaar :D

Maar het is geen verplichting hier hoor. Als de een geen zin heeft gebeurd er ook niks... Het moet vooral leuk blijven!! vind ik;)

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier varieert het ook, als mijn man weg is voor zijn werk dan in de weekenden elke dag.
    En als hij thuis is dan kan het zijn van elke dag tot 1/2 dagen er tussen.

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, als je dit aan mannen zou vragen zouden zij steevast zeggen:

"bijna elke dag!!! en heel af en toe een dag tussen, maar wel heeeel af en toe hoor!:D"

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe meiden :)

Ik heb vanochtend maar weereens getempt, nog steeds 36,8. Aardig hoog vind ik..
    Wat zijn veel meiden aan de tarwekiemolie hier zeg, ik oooooook ;) Ben benieuwd of het wat met onze cyclus doet.

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Zeker hoog ja! Dat is mijn temp na ei. Maar voor jou dus je basis zo te zien.
    Hoe groot zijn die capsules ongeveer? Zit nog te twijfelen of ik ermee ga beginnen.

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Nou meiden....jullie klussen heel wat af! ;)
    Hier is de frequentie toch echt wel een stukje lager! Zeker na mijn eisprong!

Mijn temp is voor mijn ei ook meestal rond de 36.6/36.7 en na mijn ei eigenlijk altijd boven de 37.0

Ik ga denk ik eind van de week weer eens tempen! Heb het nu even niet gedaan. Geen zin in! ;)

Capsules van de tarwekiem olie niet groot hoor! Al krijg ik ze zo niet weg;) Maar met een hapje eten is het geen probleem!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tempen: Als ik hier die tempen van jullie lees ben ik een koudbloedig wezen (gemiddelde is rond de 35,9 heb ik zojuist berekend, met uitschieters naar 36,1 en 35,5...). Moet ook zeggen dat ik eigenlijk altijd in bed koude handen en voeten heb (familiekwaaltje :(), dus lekker warm is het eigenlijk nooit ;)

Klusfrequentie: Manlief wil het liefste iedere dag en meedere keren is ook prima voor hem (gezegend met een hoog libido). Ik zelf vind wat minder vaak ook goed, maar als de ongi voorbij is, vanavond waarschijnlijk, dan klussen we sowieso vaak tot ik weer ongi wordt (om ei niet te missen ;)) en laten we er max 1 a 2 dagen tussen zitten, maar we klussen ook wel eens dagelijks... Ligt er helemaal aan hoeveel zin we beide hebben en hoe moe we zijn ;)

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook temperatuur al paar dagen 36.8, maar heb het toch vaak koud :(

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Heeeel herkenbaar hoor ;)
    Ik heb echt altijd ijskoude handen, maar vooral voeten! Mijn kruik is dan ook vaak mijn grootste vriend! :D

14. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha idd, hier ook hoor Kelly.
    Mijn pittenzak gaat elke avond mee in bed en heb mn sloffen (en zelfs handschoenen) alweer uit de kast getrokken..
    Mja je gemiddelde lichaamstemp is 37graden dus zo vreemd zijn we niet ;)

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hier ook altijd, temp altijd rond 36.4
    Alleen is vriendief hier de kachel, die is altijd ontzettend warm.. niet normaal. Soms mag ik niet tegen hem aan liggen dan ben ik te kooud:)...

16. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    NOD-lijst 16 tot 30 november

16 November (2 dames)

- Jetta30 (3e ronde 1e kindje)
    - Enas (3e kindje 3e ronde)

17 November (4 dames)
    - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje)
    - Toekan: (1e ronde, 1e kindje)
    - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje)
    - Angel77 (2e ronde, 2e kindje)

18 November (0 dames)
    -

19 November (2 dames)
    - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje)
    - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje)

20 November (3 dames)
    - Kelly (3e ronde, 2e kindje)
    - Baby90 (1e ronde, 1e kindje)
    - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje)

21 November (3 dames)
    - LeenElise (6e ronde, 1e kindje)
    - TVL (7e ronde, 1e kindje)
    - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje)

22 November (1 dame)
    - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje)

23 November (0 dames)
    -

24 november (0 dames)
    - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje)

25 November (1 dame)
    - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus.

26 November (0 dames)
    -

27 November (0 dames)
    -

28 November (1 dames)
    - Jez (ronde 8, 1e kindje)

29 November (0 dames)
    -

30 November (1 dame)
    - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje)

Datumloos (1 dame)
    - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd)
    -

Totaal aantal dames: 19 dames

Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag,
    Negatieve test, Twijfeltest

17. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    Kom me hier ook melden vandaag ongi geworden
    op naar nod dag 24 november ..
    rond die tijd was ook mijn ongi van de jongste ..

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier heb ik ook zo'n warmte kachel :D oftewel manlief :p. Als we op het punt staan om naar bed te gaan, schiet hij alvast in bed (op mijn plekkie) en ik moet nog ff naar de wc, lichtjes uit doen, vaatwasser aan. Maar als ik dan in de slaapkamer kom lig ik lekker op een warm plekje;) Maar dan heb ik het nog koud, als hij dan tegen me aan komt liggen om me op te warmen dan breekt binnen 5 min het zweet me uit hahahaha

Welkom Woezelenpip1980

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, hier ook een temp van 36.7 voor het ei, ook al heb ik het altijd koud... Warm me dan ook op aan vriendlief. Slaap op dit moment al met de winterdons en 3 fleecedekentjes.. Hoezo: koukleum:(;)

Yasmin: dat zijn van die hele kleine bolletjes. ongeveer de diameter van een motillium, maar dan een bolletje, echt niet groot dus!

20. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hier ook een potje tarweprutje gehaald ;)
    Vindt het wel veel 3x per dag, en dan nog foliumzuur...
    Maarja zal wel goed zijn:D

Er staat op voor weerstand en bloedsomloop, nou een cyclus korter dan 37 dgn is zeer welkom!

Vandaag weer een lage temp,, ik zit altijd rond 36.3 dus heel normaal hoor lage ochtendtemp..

Deel Deze Pagina