kun je hem niet van je telefoon op de pc zetten of naar jezelf mailen? Maar een streep is een streep hoor, kan best dat je nu al positief test.
als je de site via je mobiel bekijkt kun je hem denk ik zo uploaden bij je reactie en anders kun je de foto naar je computer emailen en dan uploaden onderaan bij plaats reactie staat het, het wijst zich vanzelf!
@mama van C en M: dat is wat je noemt een FLINKE dochter! hahaha @ Girly:: JIEHA!!! De eerste pink lady!!!! Wat een mooi begin van ons lijstje! ik wil een foto zien meid!
Zal zo eens kijken wat ik kan doen....aahhhh....vind het als (als het echt zo is) heeeeel onwerkelijk...we zijn al ff bezig in mijn ogen en dan eindelijk is het raak... Maar met middag urine...kun je dan wel goed testen??
pis zowat in me broek hahaha!! girly ; ik teste op 9dpo al positief met de kv2v5 met middagurine ! die dingen zijn best gevoelig! en idd een streep is een streep !!! Joehoeeeee eend op echo das ook wat haha
girly als t niet lukt om een foto vanaf je mobiel in n reactie te plaatsen kan je een album aanmaken en daar de foto inzetten das tenminste de enige manier waarop t met mn galaxy kan
jullie moeten nog ff wachten...roy is onderweg naar huis en helpt zo om het hier te plaatsen....weet ff niet meer wat ik waar moet doen haha En heb net sinds kort de galaxy s2...weet met dit nog niet hoe ik ermee om moet gaan hihihh ff geduld dus nog meiden
Haha die telefoon heb ik ook. Was even wennen.. zeg maar. Voelde mij net die oma van die reclame met de muis op het beeldscherm. Maar het gaat steeds beter, kan al heel goed swypen enzo.. zucht.. ik word oud!
Het is toch erg eigenlijk, zit gewoon te wachten hier op een man van een ander.. die hij waarschijnlijk zeer recent heeft bezwangerd... Schiet op Roy!
haha, ik ken het Rosa. Ik ben ondertussen aan het strijken en na elk gestreken stuk kom ik even loeren
Girly, spannend!!!!!!!! Ben benieuwd naar je foto!!! Is ie al thuis??????? Mama van C en M, gefeliciteerd met de kleuter dan maar he Jeetje wat een flinkerd zeg!! Hier nog steeds beroerd. Net toch maar even bij de kruidvat geweest om te kijken of er nog testen waren (aangezien ik ergens gelezen heb dat ze er tijdelijk uit gaan voor een nieuwe verpakking....) en er lag nog 1 pakje dus toch maar meegenomen Maar denk niet dat ik ga testen tot eind van de week.... Maar als ik hoor dat sommige op 10 DPO al getest hebben....................... hhhmmm