@Girly en Princes proficiat meiden..!! Eindelijk roze... @de rest erg he die onzekerheid en al dat wachten... Of het nu op je ei is of op je nod... Ons lichaam maakt ons helemaal gek...
mamavand wat spannend! hopen dat het toch nog roze gaat worden! Ik weet even niet wat te doen, bloeding is ondertussen gestopt, moet ik dit nu gewoon als menstruatie rekenen en opnieuw beginnen met tellen of rekenen als tussentijdse bloeding? Heb nog steeds last van mn boobs, irritant zeg!
prinses jij ook nog van harte, gaaf! suusje in love, ja irritant he, zie mijn vorige bericht ik weet even niet wat te doen
suusjeinlove, zit nu even naar jou cycli te kijken, is ook rommelig zeg, net als bij mij . Heb jij wel iedere keer een goeie bloeding of ook weleens minder zoals ik nu had?
Ja ik zag het... Hoe lang duurde de bloeding, was het echt veel of niet, Gebruik je ook ovulatietesten of doe je temperaturen...
Suusje en zaterdag: Vervelend he?! Hopelijk krijgen jullie, net als alle andere dames in verwarring, snel duidelijkheid!
Nou, hier ook nog wat verwarring! Temp is weer omlaag gagaan, nu had ik gisteren weer licht rose verlies! Je kan toch niet twee keer een ovulatiebloeding hebben, met drie dagen ertussen? Nu alles weer helder en temp nog steeds laag dus zal ook geen innesteling zijn geweest. Wel eerste ronde met etospillen. Zou het daardoor komen? Nog bijna twee weken wachten op nod.... Zag hier wel al twee keer rose, dat gaat de goede kant op, ga zo door dames!
Mukje: Verwarrend meid... Vandaag zal toch niet 'verwarringsdag' worden?! Kan je niet helpen met je vraag meid, mss was een van de twee een doorbraakbloeding, die betekenen helemaal niks... Geen idee, mss iemand anders!
mukje; ik gebruik ook de etospillen. voor vorige zwangerschap ook gedaan.. ik heb er nooit een doorbraakbloeding door gehad.. maar ik heb ook nooit een ovulatiebloeding gehad.. maar het heeft op ieder een ander effect he?! lees ook weleens dat meiden een lange cyclus erdoor krijgen
Goedemorgen meiden. Bah wat heb ik slecht geslapen zeg!! Was om half 4 alweer wakker (moest weer plassen, is weer sinds 2 dagen) maar daarna kom ik zo moeilijk weer in slaap.... pppfff.... Voor de rest eigenlijk gehoopt vandaag ongi te worden. Dan had ik weer op 28 dagen gezeten... maar niet dus. Mijn temp was vanmorgen weer 37.2 Voor de rest nog steeds misselijk, droge momd, raar gevoel in me buik alsof ik elk moment ongi kan gaan worden/ steekjes hier en daar (niet van die harde) Nou ga is terug lezen, en kijken of ik het kan onthouden....
Huh, en nu ineens weer eggwhite... Dat had ik paar dagen geleden maar was weer weg. Twee eitjes deze ronde? Kan dat of krijg je die altijd gelijkertijd?
mira; je temp is nog steeds hoog he weet je al wanneer je gaat testen? toekan: ik zou gewoon t gemiddelde invoeren (36.75 in jouw geval dacht ik?) dan staat er iig een kruis die vast bevestigd word door m mooie hoge temp morgen hier temp vanmorgen 36.89 dus dat loopt mooi op (zo 36.68, ma 36.78, di 36.89) ei is voorbij, nu wachten op mn FFkruis! mn temp was gister trouwens al hoger dan zondag(tempdip) maar mn ovutest gister was nog steeds superpositief.. dan is t logisch dat k gister niet als 1dpo reken toch?
Mama van C en M: Temp was vanmorgen 0,1 hoger dan gisteren, nu 36,3. Ik denk dat ik toch tot het weekend ga proberen te wachten en mss tussendoor een zwanger&kids-test probeer (die hebben volgens de gebruiksaanwijzing een HCG van 50 nodig, dus is meer om mijn testdrang wat af te laten nemen ).
Hi, ik maak mijn temp grafiek nog met pen en papier, vind ik makkelijker meteen opschrijven dan compu opstarten. Maar hij is altijd heel regelmatig: vanaf ongi daalt hij naar 36.7. Deze ronde dag 13 was ie 36.9 maar nu is ie weer gezakt naar 36.7. Andere rondes zit ie na ei al gauw op 37.2 Misschien nu door etos pillen idd een langere cyclus. Het lijkt inderdaad wel verwarringsdag
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (3 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 19 november (5 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) 20 november (9 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) 21 november (7 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) -zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) - NW83 (3e ronde, 1e kindje) 22 november (7 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) 23 november (4 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (13e ronde, 2e kindje) 24 november (8 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (60e ronde, 2e rondepartiele mola zwangerschap 1e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (1 dame) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) 27 november (2 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) -Nanette77 (? ronde, 2e kindje) 28 november (3 dames) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (2 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) - Twis88 (2e ronde, 1e kindje) 30 november (6 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 76 2 Zwanger, 2 Ongesteld, 1 Vlinder, 7 MMM, 5 Cyclus van slag, 2 Negatieve testen, Twijfeltest Lijst even aangepast, als het goed is klopt t weer
Ik ga hier mijn spullen en cursusmap pakken en richting diëtist. Daarna zal ik hier even komen vertellen hoe het gegaan is en bijlezen. Tot straks dames!