dan kan je toch beter een kv test doen of andere gevoelige? als je die van 50 doet weet je bijna zeker dat je een nega resultaat hebt? (tenzij je wel heel snel hcg aanmaakt )
Balen Toekan van je temp kunnen we niet dansen Nieuwe leden welkom bij de pink lady's Nega testers balen!!! Misschien te vroeg? Jeskejes, fijn dat het een stapje beterder (is dat een woord??) gaat met je moeder Mira, jammer dat je niet getest hebt, maar snap het wel je wilt geen teleurstelling zien. uhhh nou heb me best toch wel gedaan he Mama van C en M, moet ik testen??? Heb pas NOD rond de 20e staan als ik uitga van vorige cyclussen Mira, succes bij Diƫtist Mukje, balen van je verwarring Wat kan je lichaam toch gek doen he Ohja en Princess79 GEFELICITEERD heb je wel op de lijst gezet, maar weet niet hoeveelste ronde en hoeveelste kindje het is???
kelly; ja maar volgens je FF zit je nu op 11dpo? als je een lf van 17 hebt kan je evengoed testen zo'n 10 dagen na je ei (soms eerder soms later) en die klachtjes van je klinken ook niet verkeerd !
nou kreeg dag 1 in ene ergens in de loop vd ochtend en bloeding, was niet echt veel maar wel helderrood. Ook echt uit het niks, liep gewoon naar buiten zeg maar. Dat was op dag 16 van mn cyclus. Daarna nog 2 dagen wat bloed verloren, was rood met meestal wat bruin erbij. Wel tampons gebruikt want haat maandverband, maar die waren steeds niet vol terwijl ik ze toch langer als normaal inhad. Gisteren nog wat restjes en nu helemaal over. Was stukken minder dan een normale menstruatie. Ik heb een tijdje geleden ovu testen gebruikt maar werd dat een beetje zat. In de middag niet drinken en dan namiddag de test doen, voor mijn gevoel was ik er op die manier veels te veel me bezig en wilde het juist wat loslaten. Tempen om die reden nooit begonnen. Ik heb een zoontje van bijna 4 en heb toen ook wel ovu testen gebruikt, en nooit echt een knaltest gehad. En toch zwanger geworden (na een maand of 6) dus heb ook niet heel veel vertrouwen in die dingen
Denk dat me urine niet meer geconcentreerd is nu... heb om half 4 al gepiest, vanmorgen om 09.30u en net een bak thee op..... Misschien morgen ochtend....... maar beloof niks
Nou hier gaat het weer eens heel raar. Vlak na mijn menstruatie had ik heel veel oranje ! afscheiding, vond het echt gek. Dacht aan een schimmelinfectie maar ik had geen jeuk, ook wat rozeverlies erbij.Zondag was dag 11, ik ben begonnen met ovutesten, vaag streepje, dus ik denk: mijn ei komt eraan! Gisteren weer getest: spierwit. Dus denk ik nu dat ik misschien een heeel vroeg ei heb gehad en dat die afscheiding al vruchtbaar slijm was met het laatste restje menstruatiebloed? Vandaag nog maar een ovutest doen, maar ik heb de hoop al opgegeven voor deze maand.
@Kelly hoe lang was jou LF de vorige ronde... @Zaterdag je dat is idd heel moeilijk.... Ik had nog minder maar het het op een gegeven moment maar als ongi geteld... Maar dat kwam ook omdat het op het einde van mijn cyclus was en ik geen ei had gehad..
waxientje: vroeg ei zou kunnen.. zou voor de zekerheid wel ff door blijven testen.lh heb je altijd in je lichaam dus als je urine ook maar iets meer of minder geconcentreerd is dan zie je wel of geen streep.. misschien moet ie gewoon nog komen
Geen idee. Ik hou me er nooit zo mee bezig.... aangezien ik in 2009 verwend ben bij de 1e poging zwanger te raken. Ben sinds vorige maand begonnen met tempen, maar deze maand 1e keer in FF
Ohnee, wat lees ik nou? Iedereen is zn ei kwijt?? Balen voor de dames die nog geen zekerheid hebben. heb ik ook zooo vaak gehad dus ik weet hoe irritant dat is! ook deze ronde kwam ik eigenlijk vanaf het andere nod forum maar,liet mn ei op zich wachten en ben ik hierheen gekomen. als je in het ziekenhuis loopt kun je trouwens je progesteron laten prikken om te kijken of je je eisprong hebt gehad, zou dat voor jullie niet ook via de huisarts kunnen? ook ik ben een beetje in de war. heb echt nog nergens last van, ook absoluut nog geen gevoelige borsten terwijl ze normaal vanaf 4dpo ofzo.steeds pijnlijker worden en ik er nu zelfs echt wel last van zou moeten hebben... Ik snap er niets van. Temp is nog wel hoog (maar wel,0.6 lager dan gister) en boven 37.0 maarja dat zegt niks natuurlijk.
Hoi dames, ik juist wel hele zere borsten dacht eerst dat het afzakte maar het word steeds erger. Vooral gisteren avond in bed branden helemaal. Wat ik normaal heb 6 dagen voor nod zere borsten en zodra ik ongi word verdwijnt het. Nu de dag van me ei al zere borsten en nu al 7 dagen heel erg. En heb dit voor het eerst dus ik hoop zo dat het iets positiefs is please!
Wat noemen jullie pijnlijke boobs..?! Rond de eisprong deden mijn tepels pijn... Gevoel alsof iemand er heel hard in geknepen had... Heb ik nu geen last meer van.. Maar heb vandaag vrij dus zit nog lekker in mijn jogging pak op de bank... Zonder bh dus... En nu merk ik dat dat niet fijn voelt... Ze vallen namelijk een beetje naar de zijkant... Normaal vind ik het heerlijk om zo te lopen...
Nou die van mij doen echt zeer soort van beurs gevoel als ik eraan zit. Bij mij maakt niet uit of ik nou wel of niet bh aan heb. Doet zeer zonder maar met ook en ook met bewegen voel ik ze.
its me82: als k zo jou temp kaartje zie en vergelijk met de vorige ronde lijkt t wel alsof je je ei op dag 13/15 hebt gehad.. heb je deze ronde geen ovutestjes gebruikt? FF zet pas later een kruis bij n klein minidipje?! wat gezien t aantal dagen na de flinke dip van 13 & 15 ook een heel ander soort tempdip kan zijn
@My faith oh haha dan heb ik niet dus heb geen kwaaltjes... Hoop dat het voor jou een goed teken is.. @Mama its me weet zeker dat ze toen haar eitje heeft gehad omdat ze in het ziekenhuis is geweest...
Haha ja je bent niet de eerste die dit zegt... Alleen zit ik dus aan de clomid en heb ik echos gehad en daarop waren op dag 17 nog geen tekenen van een eisprong te zien maar wel 1 en misschien wel 2eitjes die met een paar dagen moesten gaan springen en dat komt dus op zich ook overeen met een eisprong op dag 20... Heb wel ovutesten gebruikt deze ronde maar ei niet gevonden daarmee (dus stop ik ook mee), is ook wel vaker bij pcos