hey meiden omdat mijn lichaam zo raar doet ik niet kan eten en nog geen enkel spoor van ongie heb ik een test gedan maar die zei niet zwanger! Dus klap me dan maar op rood dan zal ik het toch wel worden vandaag of morgen! Snap er echt helemaal geen reet meer van aangezien mijn bmm gesloten en hard is en geen enkel spoor van ongie! Gister had ik met het voelen van me bmm mond een beetje echt heel licuht roze me man zag het niet eens op het wc papaiertje! Maar verder nog helemaal niet! Dus ik wcht nog even af tot vrijdag dan maar weer eens testen of op rood we zullen zien het zal wel rood worden deze maand! Liefs mamvand
Hoi Dames! Ik heb alles gelezen, maar bijna niets onthouden, sorry hoor! Zit echt even in een baalmodus. Als mijn ei er nu is, staan we er niet goed op. Man heeft namelijk last van pijn en rode puntjes op zijn 'geweer'.. Nu dat weer. Ik kan alleen maar hopen dat mijn ei effectief van vrijdag op zaterdag gesprongen is... Denk niet dat de zaadjes van zaterdagavond het anders zouden trekken tot vanacht.. (meer dan 3 dagen).. dus ik zit eventjes in een droevig schelpje. @ mama van C en M. tussen 36.7 en 36.8 ligt 36.75 maar heb voorlopig 36.8 staan omdat dat ook de eerste temp was die ik kreeg. @ Mira: goed dat er weer een beetje af is meid! Maar hey! je hebt niet getest! snap dat je bescherming wil hoor meid, maar nu ben je wel officieel over tijd en bmm zit hoog en gesloten, dus huphop met die testen! @ Kelly: vele vrouwen verwarren ongi met een zwangerschap en omgekeerd dus ook jij: hup naar de testjes! @ suusje: goed dat je zo snel een afspraak hebt!!! Nu krijg je hopelijk wat meer duidelijkheid! @ mamavand: zullen we je nu nog even gewoon zwart laten? Anders moeten we je heel de tijd van kleur veranderen en dat is ook niet zo praktisch. Zolang er geen zekerheid is blijf je gewoon lekker zwart in plaats van dat ongi-rood. en de rest ben ik vergeten dames... sorry!
Toekan: Eigenlijk zou ik wel moeten testen, maar met manlief afgesproken in het weekend pas weer te testen. Dus ik ga mijn beschermingskap nog even ophouden
ja dat komt omdat ik het heb ingevuld op 36.8. de hoogste temp van vanmorgen. Als ik hem op 36.7 invul, verdwijnt mijn kruis weer.... (wat ik ook had vanmorgen) Als ik het midden van beid ingeef 36.75 geeft hij wel weer een kruis.. dus eigenlijk weet ik met zekerheid nog steeds niets.. afwachten tot morgen dus!
Ik weet nog niet of ik ga testen Toekan.... In 2009 testte ik ook ruim een week over tijd pas een beetje positief..... ga er nog even over nadenken wat ik ga doen of niet ga doen
toekan, niet te veel balen! volgens mij heb je gewoon je ei gehad 3 dagen geleden en moet je gewoon 36.75 invullen en dan heb je je kruis! Je kunt kiezen uit 3 temperaturen om in te vullen en bij 2 van de 3 heb je volgens FF je ei gehad. Je had ook veel drukkende pijn etc dus dat duidt ook op een ei. Het kan soms ook helpen om alle eggwhite en watery weg te halen (wel ff opschrijven voor als je t weer wilt toevoegen) want daar houdt FF heel veel rekening mee.. Kop op meis, volgens mij is ie echt geweest en hopelijk krijg je dan morgen zekerheid! Je cyclus is anders toch ook best heel regelmatig? Misschien is je temp wel gek aan het doen en moet je misschien toch een testje wagen? vorige maand had je ook pas op het laatst getempt dus weet je ook niet hoe het toen geweest was....(was dat je eerste keer tempen?)
Oh ok nu snap ik het pas... Maar goed als je vandaag niet meer klust heeft dat toch geen invloed meer op je ei... Dus geef je mannetje maar ff rust...
Toekan: Wat Itsme al zegt, bij 2 van de 3 tempen die je in kan vullen heb je een kruis, dus ik denk ook dat het ei al geweest is hoor meid! Kop op meid! Positief blijven!!! Wie is hier nu Miss Think Pink... Jij ja!!!
@suusjelove: hey ik lees nu pas dat je al zo snel terecht kunt! wat ontzettend fijn! t is altijd samen hoor, zelfs als t probleem bij jou zit (bijv. in mijn geval pcos) moet ook t zaad van je man/vriend getest worden omdat ze je bijv. niet vol gaan stoppen met hormonen (niet dat ik denk dat je daar bang voor moet zijn hoor!!!!!) terwijl t bij je partner niet goed werkt... gaat helemaal goed komen!
bedankt dames! Jullie zijn echt schatten! en natuurlijk think ik pink, maar op dit moment alleen even voor jullie Voor mezelf begin ik pas zo te denken als ik eindelijk wat meer duidelijkheid heb! @ Itsme: dat is het hem net; Ik heb nog steeds die drukkende pijn in mijn linkeronderbuik.. die blijft daar maar zitten. en dat zorgt er natuurlijk mee voor dat ik ga twijfelen of mijn ei al geweest is of niet...
precies, Miss Think Pink laat je niet van je mantra afbrengen he! 2 van de 3 zegt ei is geweest dus dan gaan we uit van de Positieve optie zoals het een Pink lady betaamt!
whaaaaaaaaaaaaa je bent gewoon zwanger! Omg! Gewoon ff stiekem getest tussendoor! Whaaaaaaa, gefeliciteerd meis!
Toekan dat is goed hoor zodra ik echt zekerheid heb dan laat ik het horen en dan ga ik dan op rood of roze! Ik hooop het laatste maar ik weet het niet me bmm is nog steeds hard en gesloten en ik heb geen enkel spoor van ongie we zullen zien! Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik bij mijn mk op 30 en 28 pas posi tetsen en de gene waar ik op dag 28 posi testen was een mola zwangerschap dan maak je heel veel hormonen aan! Dus dat was logisch bij me zoontje pas posi getst op dag 31!Dus we zullen zien! Morgen ga ik me moeder halen die komt me elpen met schilderen dus donderdag lekker aan de kllus op de kamer van onze kleine man! En vrijdag de laatste dingetjes en mijnn man gaat dan zatredag laminaat leggen en dan kan hin er zondag waarschijnlijk heen! Vind het wel leuk nu krijgt hij een echte jongenskamer! Als het klaar is willen jullie dan foto´s zien= Liefs mamavand