Rosa ben jij dat die nu gelijk met dochter zwanger is ja toch?? Als ik het fout heb heeeeel erg sorry...
pabbles wat!!! Dus ze word oma en moeder!!!! Ohh godd!! Hier kan ik even maar beter niets op zeggen!!!!
Wat een lieverds zijn jullie allemaal!! Super Bedankt..!! Iemand hier die me kan uitleggen hoe ik een foto plaatst?
Zou heel goed kunnen hoor dat je lichaam die tijd gewoon nodig heeft. Goed dat je jezelf daar in kan berusten. En idd het komt vast en zeker goed.
Nee goddank niet.. mijn dochter is 13 jaar. Misschien bedoel je mijn zusje? Die had gisteren haar 1e echo en ik had over konijntjes op de echo gedroomd.
ja tuurlijk als je een reactie wilt plaatsen dan staat erals je iets naar beneden scrolt dus verder als reactie versturen daar staat beheer bijlagen als je daar op klikt dan gaat er een venster open en kan je een foto toevoegen dan druk je op uploaden en als hij klaar is op reactie verzenden
Zo dat is pas shocking nieuws is er echt iemand die moeder en oma tegelijkertijd wordt????????????????
Maar over mijn zusje gesproken, zij is zwanger van haar 1e en is exact een maand voor mij uitgerekend. Voel mij eigenlijk behoorlijk lullig nu. Zij wist natuurlijk niet dat wij ook bezig zijn, dus ik ben alleen maar blij voor haar. Maarja kom ik aan met mijn nr 5. Is niet zo leuk voor haar denk ik.
hahaha gelukkig denk je er zelf net zo over rosa hahahhahah! gelukkig maar gezellig zwanger met je zusje. @pabbles ik heb het wel ook ergens gelezen hoor je hebt gelijk! maar weet niet meer waar!!
gelukkig zeg!!! Daar moet je toch niet aan denken, zelf zwanger zijn en je dochter ook.... wie is er dan te vroeg/ of te laat zwanger???????? hihi