Ik heb 20 dagen een menstruatie gehad na de bbz operatie. 4 weken na de operatie werd ik ongesteld hcg was toen ook 2, gewoon normaal. Stopte ook keurig op cd 4 en toen ineens halverwege cyclus 20 dagen bloedverlies. Heeft vanaf operatie 2,5 maand geduurd voordat cyclus weer normaal was. Het smerige van een foutgelopen zwangerschap, kan het cyclus echt een tijd in de war gooien en dat is helaas normaal. Een grotere schoonmaak is soms gewoon noodzaak. Die 20 Dagen menstruatie hadden mijn vakantie wel verpest maar daarna was t wel gelukkig weer ok. Ik had helaas pas een jaar later een positieve test weer in mijn handen. En t gemis van het kindje dat er niet kwam, vliegt mij ook nu nog wel eens aan. Dat blijft ook bij je.
jij ook heel veel sterkte. Mijn miskraam was op 1 juli 2021. Ik zou deze week ongeveer weten of het een jongen of meisje was. jij ook heel veel sterkte… het is inderdaad niet niks…
Als het goed is beginnen nu mijn vruchtbare dagen. (Ik gebruik geen testen oid.) Soms heb ik wel de neiging om gewoon even een ovulatietest te kopen en te doen, maar ik wil voor mezelf er nog niet zo veel mee bezig zijn omdat ik dan bang ben dat ik echt meer teleurstelling ga krijgen als het niet lukt.. Dus we gaan maar gewoon om de paar dagen klussen en dan hoop ik dat t deze maand wel raak is.
dank je wel voor je verhaal en het geeft echt even steun om jullie berichten te lezen. Dank jullie wel meiden.
Dankjewel. Dat is nog vrij recent en het niet gek dat je er nog veel verdriet van hebt. Een zwangerschap is niet niks. Zeker in de eerste weken gaat je lichaam een onwijs grote verandering door. Het is niet raar dat je daarvan moet herstellen. Dat kost tijd. In mijn geval nu al 9 maanden. Geef jezelf die tijd. Je hebt er totaal geen invloed op. Ook niet de vertalen die je leest dat mensen na 3 weken weer zwanger zijn etc. Ieder mens is anders. Uniek. Ieder lichaam is anders. Ik hoop dat je snel weer een goede cyclus hebt!
Spannend! Snap ik hoor. Testen en tempraturen zijn wel intensieve dingen om je mee bezig te houden en houden je hoofd ook bezig. Voor sommige kan t ook rust geven. Want het is nog niet zo ver of het is al geweest. Maar als je geen duidelijke piek vind en krijgt is het weer heel frustrerend. Dus het heeft zen keerzijdes. Hopelijk raak je nu, net zoals bij je vorige, gewoon zwanger! Have fun met klussen en hopen op veel roze!
Je tempt inderdaad iets te inconsequent. Je zou de hoge pieken of de dagen dat je temp tijd heel erg afwijkt op discarded kunnen zetten. Ook kan je eventueel invullen dat je ovulatietest negatief is (als je al test?) dan verdwijnt dat lijntje ook. Dat tempen is wel een dingetje vind ik zelf haha. Heb der soms zelf wel moeite mee ook.
Ja precies. Ik denk dat ik het een paar maanden geef (als het niet lukt) en dan zal ik indd wel ovu testen gaan gebruiken etc. Toevallig is deze maand precies de zelfde cyclus als bij mijn dochter 2 jaar geleden, dus het zou wel heel mooi zijn als het deze maand lukt Zou toch wat zijn, de zelfde geboortedatum haha.
Zoals het vorige antwoord al zegt, probeer wat consequenter te tempen. Ik heb een smart watch en die gaat elke ochtend om 7 uur af. Dan temp ik en slaap ik verder. Het went. Maar geeft wel een duidelijk beeld. Je temp fluctueert altijd wel een beetje. Zeker in de eerste 2 weken. FF zal het lijntje nog wel aanpassen. En idd als je ovulatietesten gebruikt, deze er ook inzetten.
Nou mijn ovulatietesten zijn toch echt al aardig donker voor CD13. Zal een foto bijvoegen! Nog geen smiley op de clearblue maar als het zo doorgaat verwacht ik hem toch wel snel! Wauw dat zou zo onwijs fijn zijn!!! Weer een normale cyclus na 9 maanden!
Ja ben blij verrast ermee. Baal alleen wel want morgen ga ik een dagje naar de efteling en dan moet ik daar dus testen en mijn ervaring is dat ik ergens anders dan thuis heel slecht test, lees; amper een streepje. Maargoed ik neem ze wel mee want bent toch wel benieuwd na deze test wat hij morgen doet. Als dit echt de oploop is dan zou hij morgen of overmorgen positief kunnen zijn!! Nou dan spring ik een gat in de lucht
@Dutchgirl1991 en @Roni7888 dank voor jullie meekijken en antwoorden! Ik zal wat consequenter gaan tempen straks. Is nu wel gelukt het lijntje weg te krijgen
Dit ziet er goed uit, hij gaat denk ik dit weekend wel knallen. Wat fijn dat je cyclus nu eindelijk echt weer normaal lijkt te zijn!
Heel veel sterkte meis! Ik snap heel goed dat je er af en toe even doorheen zit. Ik hoop deze ronde een mooie plakker voor jou! En voor iedereen natuurlijk!
@Roni7888 dat ziet er veelbelovend uit! Top nu nog even knallen inderdaad. @Mena92 ik probeer elke avond min of meer rondom hetzelfde tijdstip te gaan slapen en temp standaard om 7 uur in de ochtend. Daarna slaap ik als ik vrij ben gewoon lekker door. Wel goed van je dat je bent gaan tempen hoor!!
Nou, hier nog geen enkel lijntje op de ovutesten toch al CD 13. En dat met een korte menstruatie van maar 4 dagen... hoop echt dat er van t weekend wel wat te zien is, anders ken ik mezelf en ga ik me alleen maar zorgen maken!
Slaap je daarna weer goed verder? Dat lijkt me zo lastig bij het tempen.. ben bang dat ik iedereen wakker maak of daarna zelf niet meer slaap hihi..
Ik heb een smartwatch waarop ik een tril alarm kan laten afgaan dus daar wordt niemand wakker van behalve ikzelf haha en ik slaap daarna als een roosje verder hoor tot een uurtje of 9.30.. dus heb er geen last van. Tis even wennen maar daarna gaat t bijna vanzelf...
Ja ik hoop t zo onwijs hard! Dat zou wel heel gaaf zijn en een grote geruststelling! Sowieso dit weekend gezellig maken. Ben erg benieuwd hoe t gaat lopen. Ben nog aan t wachten op men temp dip. Heb nu al 3 cyclussen gehad dat mijn temp vlak voor de eisprong dipt. Hij was vanmorgen wel wat lager maar nog geen echte dip. Vind het fijn dat ik weet dat die komt voor de positieve test of op de dag van de positieve test. Zou bijna pas gaan testen bij een dip Hahaha maar dat durf ik niet. Maar wel handig om te weten! Nou ik heb men tas al ingepakt voor morgen. Heb men testjes mee genomen.. wil t gewoon op t gebruikelijke tijdstip doen. Ben benieuwd!