Ik heb al een paar keer iets eiwit slijm gehad, open bmm maar geen posi ovu test Genoeg ovu testen waarbij idd ook haast geen 2e streepje is te zien Daarbij is die van vandaag vrij duidelijk, maar nog verre van positief Had normaal gesproken afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar nog niks en ook niks wat erop wijst Ik zit nu op cd27, normaal mijn ei rond cd11 Konden we maar even naar binnen kijken hè
@Roni7888 cd 10. Afscheiding is weer normaal en libido 0. Dus als ik mijn lijf moet geloven, is de eisprong vandaag of morgen. Kan best hoor hele kort lh piek, te kort om te meten. Heb voor nr2 bijna 2 jaar getest en nooit gevonden. Maar wel elke keer eisprong 3 dagen nadat ik eiwit verloor. Dat is 3x met echo bevestigd. Als ik voelde wat ik gister voelde, dan gaf de echo dat ook aan en was ei weg 3 dagen later. Dus ik ga wel uit van eisprong. Maar goed, zeker weten kan t niet
Mijn bmm staat altijd open hihi, daaraan merk ik geen verschil. Alhoewel tijdens de hitsige dagen de seks geen pijn doet bij diep stoten, dus dat is wel echt anders Maar goed, irritant is t zo wel. Geen idee hoe je lf is ook zo...
Ja bij mij ook na 2 kids, maar kan wel merken als mijn ei eraan komt dat ie extra open staat En dat tweede heb ik ook, dat is ook een goede indicator Lf is meestal gewoon hetzelfde
Ja echt hè! Mijn bmm is niet het enige wat ze om zeep hebben geholpen Maar ik test nog maar even door, het één of het ander moet toch een keer komen
Haha, hier de foto's van gisteren en vandaag...ik ga mezelf op het wachtbankje zetten en m'n NOD opschuiven naar de 20e! Heel veel succes aan iedereen die nog aan het zoeken en testen is!
NOD-lijst 16 t/m 30 september ♡♡♡♡♡ 16 september (2) Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e)kindje - ronde 6 17 september (2) Knorretje94 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) - ronde 9 Ines98 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 18 september (3) Leesteken - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Llxx32- 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 Distel - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 19 september (1) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (4) Kinderkopje - 37 jaar - 1e kindje- ronde 8 Ballys - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Jamjam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 september (2) Meisjeeigenwijsje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 Jip4 - 42 jaar - 4e kindje- ronde 2 (na ma) 22 september (4) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 20 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Eliizzaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 sierheester - 31 jaar - 4e kindje (2e samen) - ronde 5 23 september (4) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk, 1 oktober intake MMM MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 23 1e na zeer vmk (&eerste ronde nadat de MMM gestopt is) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Flotsje - 38 jaar- 4e kindje - ronde 2 24 september (2) Mirremuis - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na stilgeboren zoontje (19+6) 25 september (2) Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 2 na mk 26 september (2) Bambiniheart - 32 - 1ste kindje - ronde 7 Miran1234 - 31 - 2e kindje - ronde 1 27 september (2) Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 28 september (1) Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 29 september (4) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 mmm Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 4 Groenebomen - 36 jaar - 3e Kindje - ronde 1 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 na mk 30 september (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op eisprong (32) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan & vergeet de [QUOTE = ... ] [ / QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht niet weg te halen.[/QUOTE]
Fijn die positieve ovulatietesten. Hoop dat de rest ook snel op het wachtbankje mag. @Maudje123 Ha daar zat ik pas ook te denken. Dat ik zelf via een schermpje mee kon kijken hoe het daar binnen gaat. Dat je een zaadje in de eicel ziet komen. Gisterenavond zo'n buikpijn en rekbaar slijm. Dus toch nog maar een test gedaan. Volgens mij positef. Vanmiddag nog 1 gedaan. Morgen nog 1 en dan kijken wat mijn temperatuur doet. Gisteren gezellig gemaakt, hopelijk lukt het vanavond ook nog!
Ik vind hem nog niet positief, hij hangt er tegenaan Foto staat gedraaid, neem aan dat de onderste streep de controle streep is?
Ik vind hem nog niet positief, hij hangt er tegenaan Foto staat gedraaid, neem aan dat de onderste streep de controle streep is? Kreeg hem niet recht geplaatst. Ja onderkant is de controlestreep. Zal morgenmiddag weer testen. Kijken of hij nog donkerder is.
Zelf gebruik ik de app ‘Premom’ waar je de testjes kunt uploaden. Die geeft de verhouding aan tussen de teststreep en de controlestreep. En detecteert zo ook je piek. Soms zijn de lijntjes namelijk donker. Maar is de controlestreep ook extra donker. Deze app geeft dus de verhouding aan tussen die twee.
Ooh jongens ik ben zo blij! Ik hoopte op een laat ei deze ronde ivm m'n hysteroscopie morgen. En de ovulatietest van vandaag is nog negatief! nog nooit zo blij geweest met een negatieve ovulatietest hahaha
Wauw ja wat fijn! Nu maak je gewoon nog normaal kans! Vraag morgen even of ze je ei willen opmeten. Dan weet je ook ongeveer wanneer die springt! Ben blij voor je!
Hier is de test weer lichtelijk aan t oplopen. Ik hoop dat ik morgen of overmorgen men piek heb, dan zou ik weer een normale cyclus hebben. Geen clearblue gebruikt vandaag... heb er niet zoveel. Zal een foto toevoegen. Het was zo hoopvol op cd13, maargoed alles kan. Ik wacht geduldig af. Als het maar niet weer een cyclus is van 50+ dagen. Laatste ronde voor de MMM dus hopelijk een schot in de roos.