Best kans dat je ei er nog aankomt hoor. Zou gewoon doortesten en kijken wat ze doen. Wellicht dat je lichaam heeft gewacht tot het wat rustiger is, minder medicatie. Spannend. Hoop alsnog een mooi eitje voor je.
Ik voel me heel erg verliefd op mijn partner, ik hoop dat het betekent dat er een eisprong aan komt en dat mijn cyclus dus meteen weer op gang is gekomen na de vmk. en zo niet… dan… hoop ik dat ik voor altijd zo verliefd mag zijn op mijn partner.
@Maudje123 het lijkt er inderdaad op dat je ei eraan komt. Ben benieuwd naar de oploop. Hier is hij weer afgelopen. Nog een heel licht streepje te zien. Dus denk dat mijn eisprong vandaag is, want vanmorgen was mijn temperatuur nog laag.
Ja ik hoop t ook voor je. Idd normaal zijn je cyclussen rond de 28 dagen maar wie weet. Die vaccinaties en jouw medicatie heeft de boel flink verstoord de afgelopen maanden. Hopelijk een mooi eitje een deze dagen!
Ik ga die ovulatietesten ritueel verbranden denk ik, ben er zo klaar mee! Niet positief te slaan. Mijn lijf schreeuwt dat de vruchtbare periode voorbij is nu.
Wat fijn!!!! Heel veel succes met de hysteroscopie morgen !! Ik ben ook bezig met de ovulatietesten heb morgen weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat! Ben benieuwd!
Ik zou toch doortesten. Ik heb ook vaak vroeg in mijn cyclus symptomen dat het ei elk moment kan springen maar dat dan uiteindelijk niet doet. Ik heb altijd wel een oploop en vervolgens een temperatuur verhoging. En meestal niet wanneer ik denk dat het zou moeten zijn dus mijn advies is door testen. Heb je foto's? Temperatuur je ook?
Volgens mij heb ik een positieve test geplast. Dat in combinatie met lichte eipijn en pijnlijke borsten denk ik dat mn ovulatie snel komt. Wel een dag later dan verwacht.
Ziet er positief uit!! De mijne was ook zo op de piek. Ik heb een dag later nog getest omdat ik hier hoorde dat t nog donkerder kan, maar toen was er al bijna geen streepje meer te zien...
Nee temperaturen doe ik niet. Wil dat wel volgende ronde doen. Ik geef nog borstvoeding, ook in de nacht dus slaap nooit 4 uur achter elkaar, dus t is niet heel betrouwbaar vrees ik
Nope, wil dat wel volgende ronde doen maar door borstvoeding is r niet zo betrouwbaar. Die ovulatietesten geven stress merk ik. Dan maar niet. Bij nr 2 ook nooit positieve ovulatietest gehad. Maar goed, dan kan ik t iig tegen de gyn zeggen als ik in het najaar erheen ga.
Nog net net net niet, duurt zeker niet lang meer voordat ie positief is Of ik moet de test lijn voor de controle lijn aanzien
ik denk het ook hoor, hij zit er tegen aan. Maar ik test maar 1x per dag en gister was hij nog net niet wit. Dus of mn piek is er bijna of net geweest.