Dankjulliewel ❤ @Malavita hoeveel dpo ben je nu? @Angelmom1 zou het een innestelingsdip kunnen zijn misschien?
Als je gewoon getempt hebt net als anders dan kun je hem gewoon laten staan. Hij fluctueert wel enorm. Balen dat het niet duidelijk is.
Ik kon het niet laten om een testje te doen vanmorgen maar hij is helaas nog spierwit.. Vandaag 7 dpo en af en toe steekjes ter hoogte van mijn eierstokken.. afwachten maar weer pfffff
Ja hij is ook nat Ik maak altijd foto binnen afleestijd En ja ik meen in de verte wat te zien maar ja dat zal niet de eerste keer zijn Deze foto is wat later genomen die ik hier onder heb bijgevoegd Maar ja er blijft altijd weinig over hier van tuurstreepjes na uploaden
@Maudje123 ik zie op mijn computer nooit geen tuurstreepjes, maar zie je hem zelf wel? @Eliizzaa jammer, maar het is nog ontzettend vroeg. Succes met wachten!!
Hahahs ik moet altijd zo om je lachen, ik dacht 7dpo vandaag.. zal ze het nog volhouden? En nu zie ik dit, heerlijk! Laat de streepjes maar komen
7dpo is wel heel vroeg natuurlijk. maar wie weet… Hier zaterdag testen. Dan 10 dpo. Ook nog vroeg, maar wie weet.
Ik zaterdag ook! Spannend. Naja als je Googled op testen 7dpo hebben sommige al echt wel streepjes zag ik. Dat moet dan wel een hele vroege innesteling geweest zijn. Alles is mogelijk. Behalve moe vandaag niet veel bijzonders.
Vond de afgelopen 2 dagen erg spannend had z’n last van mijn borsten wat ik niet ken in al die rondes kon me amper bewegen want deed verschrikkelijk pijn en af en toe was mijn bm aanwezig maar vandaag alles is weg dus kan vast wat toevoegen aan mijn lijst dat het niks te betekenen heeft volgende week ons eerste gesprek bij de gyn maar wil daar echt nog niet mee bezig zijn vind de stap zo dubbel en ben als de dood voor wat eruit komt