Nou echt, dan ga ik je zeker missen! Laten we duimen deze maand samen zwanger te zijn en in een groepje te komen
Ik lig echt dubbel van de pijn in mn baarmoeder, ben maar gaan douchen om het iets te verlichten. Ik hoop dat het iets goeds betekend, hopelijk morgen weer lekker turen
Nou ik laat je nu al ff weer turen Zie volgende post Vervelend van je pijn, ik heb de hele dag menstruatie pijn
ik denk ook wat te zien, maar dat zie ik elke keer… heb line eyes gekregen van alle testen die ik gedaan heb enne sorry is nergens voor nodig
Spannend, ik zie op beide niets... maar ik ben erg benieuwd naar de oploop. Ik tuur graag mee maar ben geen goede tuurster. Ik heb men dag totaal niet. Heb veel eetlust. En ben zo futloos. Vandaag 2x geslapen vanmiddag. Zo moe. Morgen de hele dag van huis dus hopelijk trek ik dat een beetje. Ben vandaag niet vooruit te branden. Morgen 7dpo officieel op de helft van de LF! Spannend. En de officiële start van de lijst op naar een mooi roze lijstje
Oe op mijn telefoon zie ik niets op bovenstaande testen. Ik heb zojuist bij t kruidvat een pakje 2v5 gehaald. Dat zijn de beste toch? Gebruiken jullie die ook eerder dan NOD?
Vandaag wederom een zeurend gevoel in mijn onderbuik aan de rechter kant. Voel mij ook ineens veeeeeel meer aangetrokken tot mijn partner.. Zou het dan toch? Hoop het zo! Oh en misschien heel gek en zit het tussen mijn oren maar ik heb gisteren en vandaag een paar keer het gevoel gehad alsof ik stuwing kreeg in mijn borsten voor een paar seconden.. heel vreemd.. maar het voelde echt als stuwing!
Ik zie helaas ook nog niets op die van jullie... (maar ben heel slecht in turen hoor!) Die van mezelf vanmiddag heb ik ook afgeschreven als "niets op te zien" Wanneer proberen jullie het weer? Ik blijf me wel anders dan anders voelen..wat gevoeligheid links onderin m'n buik en in m'n borsten (maar t kan ook dat m'n hoofd me dat laat denken hoor...)
Leuk al die testjes… ik denk op alles wat te zien hihi… Spannend morgen! Ik voel me ook echt anders.. veel last van steekjes en voel me niet helemaal lekker… Super irritant want dat had ik bij mijn vorige zw ook ongeveer tijdens de tijd van de innesteling.. Ben me dus alweer helemaal gek aan het maken!
Herkenbaar… ik denk nu ook weer bij elk dingetje… zie je nou wel… het is gewoon zo… maar dat dacht ik eerdere rondes ook… gewoon zo bang voor teleurstelling… Maar komt goed… een keer