Wat leuk om al de beginnende testjes te zien!! T klinkt allemaal mooi hoopvol dus ik hoop over een paar dagen goeie lijntjes te zien bij jullie! Zelf 3 dpo nu dus k moet nog een week wachten met testen ga deze ronde echt niet eerder dan 10 dpo testen omdat ik op 10 dpo 2 dagen over tijd ben. Dus of k ben volgende week ongesteld of ga dan pas een testje wagen. Tot die tijd lees en tuur ik lekker met alle testers hierzo mee haha! Good Luck allemaal!!
Hopelijk een langere LF voor je! Of nog beter, een positieve test! Ik tuur ook nog lekker mee met de rest.. benieuwd of er oploop komt. Spannend.
Voor jou hoop ik ook echt op een positieve test en dat je de mmm toch niet in hoeft! Vingers crossed!
Dat is lief ik hoop t voor iedereen... Maar t zou toch echt wel een super verrassing zijn als t zo mocht zijn. Ook omdat dit eitje is gesprongen op de uitgerekende datum van mijn vorige zwangerschap.
Dat is wel heel kort idd. Heb je al eens tarwekiemolie geprobeerd? Ik lees wel eens dat dat je lf iets kan verlengen. Zelf heb ik er geen ervaring mee hoor. Maar misschien dat dat iets is?
Ik werd net weer zo ontzettend misselijk. Dus kon mij niet beheersen, Vandaag 10 dpo en getest met gewone test 25 hcg van Dr Original (had geen anderen in huis) Ik zie een heel licht streepje. Ik sta helemaal te shaken. Hoop dat jullie hem ook zien
Jazeker dat ik die zie!!!! ik snap dat je staat te shaken! ik zou precies het zelfde hebben! van harte
kunnen jullie mij uitleggen waarom iedereen voorzichtig iemand feliciteert? Een streep is toch gewoon hartstikke zwanger!? Of voorzichtig omdat het nog fout zou kunnen gaan? ben ik dan zo stom dat ik meteen een gat in de lucht spring bij een streep?
voor de NOD is de tijd dat het nog vaak fout kan gaan. Geen oploop, bloedingen etc etc. natuurlijk spring je een gat in de lucht bij een 2e streep, maar ik heb dat toch wel in mijn achterhoofd. Zeker na mijn mk
Idd, de kans dat het voor nod nog misgaat is aanzienlijk groot maar het is een feit dat je zwanger bent bij een streepje!
Zie m overduidelijk! Wat waren je symptomen en klachten? Heb je t bijgehouden per dag? En gefeliciteerd