Ik ga hier denk ik wel wat rare gezichten creëren en meningen, maar ga het toch zeggen… zondag zijn mijn vriend en ik een jaar samen. Ik wil dit hem zo graag geven… En dan ook nog eens met de crematie van zijn opa komende maandag… pffff
Ik zie ook een streepje hoor jeej! Potverdikkie jullie steken me aan. Heb dus zojuist.. in de avond.. een testje gedaan. Uiteraard spierwit. Bespaar jullie een foto want er is echt niets te zien Zit mezelf helemaal gek te maken..
Vandaag op 8.. veel te vroeg nog dus.. Word gek van mezelf.. volgens m'n app 8 he.. ben pas net gestopt met de pil dus ik weet mijn cyclus helemaal niet.. Heb m ingesteld op een cyclus van 28 dagen, maar natuurlijk nog geen idee of dat wel het geval is..
Nee helemaal niks. Zou ook niet weten hoe dat werkt verder haha maar ik voel wel van alles.. Ineens veeeeeel gelukkiger (en meer libido), energieker, veel afscheiding (echt heel veel) steekjes in mijn buik en stuwing gevoel in mijn borsten.. Dus er gebeurd wel iets.. maar dat kan net zo goed een ovulatie zijn want misschien is mijn cyclus nog helemaal niet op orde..