Yesssss wat goed! Wat een ongelofelijke verrassing zeg zal dit voor hem zijn! Super fijn! Gefeliciteerd
@shirley1987 en @Ballyss Gefeliciteeeeeeeeerd!!! Hier ondanks een iets hogere temp vanochtend toch bruin/rood verlies bij afvegen... ben bang dat ik morgen op rood kan
Ik ben echt door het dolle heen! Maar we zijn met de hele familie op stap kan het dus nog helemaal niet delen. Gelukkig kan ik door mn zieke zoontje wel mn misselijkheid verbergen.. Ik twijfel nog wanneer ik het mn man zal vertellen. Vanavond tijdens een avondwandeling of thuis met een digitale test
ik zou het niet voor me kunnen houden haha! Maar je moet doen wat goed voelt, hij zal hoe dan ook ontzettend blij zijn!
Wauw wat is dit leuk wakker worden, al die positieve testen. Hier 9 dpo en zojuist een dipstick gedaan en deze is helaas wit. maargoed ik vrees nog nergens voor. 9 dpo is pas de dag dat de meeste eitjes innesteling. En ik voel me toch echt anders dan anders. De urine was ook erg licht. Ik ben in dubio wanneer ik weer ga testen. Of morgen of ik wacht tot dinsdag dan ben ik 12 dpo en testen vorige keer toen ook een licht lijntje. Mijn temperatuur is wel omhoog!
Ah wat balen meid, ik had ook een witte test dus je bent niet alleen Maakt het niet minder leuk natuurlijk Je temp is idd wel erg mooi!
Ik was stiekem al op je aan het wachten. Jammer dat hij wit is! Maar idd, 9dpo is nog vroeg en dan is de concentratie van je urine echt ongelofelijk belangrijk. En precies wat je zegt, tussen 5 en 9 dpo is het bezig met innestelen, dus kan nog alle kanten op!
Gefeliciteerd @shirley1987 en @Ballyss wat een geweldig nieuws!!! geniet ervan dames, vooral met het vertellen aan je lief
bij mij was 9dpo ook nog omo wit, 10 een vaag streepje en 11 een dikke streep. Verlies de hoop nog maar niet!
Nee idd niet alleen... maar had zo graag ergens in de verte iets willen zien maar tis er niet. Vanmorgen wel hele felle steken gehad. Ik weet niet hoe snel een hcg opbouw is? Weet alleen wel dat de afbouw traag gaat helaas... ja men temperatuur is wel hoopvol afwachten maar weer dus.
Aah wat lief! Ja ik denk dat zelfs bij mijn vorige zwangerschap de innesteling op 10 dpo geweest is aan de hand van mijn temp kaartje. Ik wacht nog maar even af. Heb nog 5 dagen voor de menstruatie doorbreekt.