Ik heb sinds begin maart al pijn in mijn heup/ been en na eerdere röntgenfoto's en mri en injecties in mijn heup weten ze nog niet waar de pijn vandaan komt. Nu gaan ze de lumbale wervelkolom bekijken
Vandaag mijn NOD: nog geen bloed gespot, maar ook nog zeker geen streepje op m'n testen. In ieder geval niet een korte lf waar ik een beetje bang voor was.. maar ik begin nu iets teveel te hopen.. zo bang voor teleurstelling. Temp is ook niet helemaal betrouwbaar denk ik. Op m'n gebruikelijke tijdstip gedaan, alleen had toen maar 4 uur slaap gehad. Daarna weer verder geslapen, en toen ik wakker werd 0.5 hoger, maar die telt ook niet omdat het dus veel later was, denk ik?
Ah wat naar,vooral omdat ze de oorzaak nog niet hebben kunnen vinden. Hoop voor je dat ze nu wat kunnen vinden en je van de pijn afkomt. Sterkte
Ook gezwicht voor een test. Alweer spijt van ook. 10 dpo, witter dan wit, ik kreeg er niet eens een streepje op getuurd! Dus ik voel met jullie mee Eliza en Mena. Shirley, zou graag met je meekletsen en gelijk opgaan met jou. Ook gezien dat jouw kindjes ook al ietsje ouder zijn. Ik vind 2 juni ook een erg mooie uitgerekende datum. Maar dan moet die test niet wit blijven grrrrrr...
Ik heb teveel van dit soort streepjes gehad zonder dat daar iets van kwam. Daarom ben ik heel erg voorzichtig Ik heb geen predictor meer in huis, alleen nog 1 kv 2v5
Ohhhhh k word wel zenuwachtig van de testers hierzo hoor! Ik wil donderdag pas testen! Duurt in mijn ogen nog zo lang.. en misschien ben k dan zelfs al ongesteld... Wel hoop klachten zoals pijnlijke borsten en misselijkheid vlagen, heel moe en heeeel snel aangebrand tegen m'n vriend.. maar dat zal wel van de progesteron zijn want lijken me nogal veel klachten voor 6 dpo haha! We wachten af!
Ik weet dat elke zwangerschap anders is, heb bij mijn beide kids 3 en 4 dagen voor nod al positief getest