Ik lees ook nog wel mee. En jammer voor de meiden die ook op rood zijn gegaan. Heel veel succes de volgende ronde. En ik hoop dat er toch nog wat roze hier op de lijst komen
Ik reageer ook niet veel meer, maar lees alles nog! Iedereen nog op rood wat jammer hopelijk snel voor jullie ook een mooie test! Iedereen op roze, hartelijk gefeliciteerd!
Ik lees inderdaad ook mee, maar heb zelf niet zo veel te melden nu. Wachten tot de 1e echo. Spannend! Mega balen voor iedereen op rood. Mega frustrerend die tegenvallers
Vanmorgen een temp daling, maar ik lijk iets lichts te zien op de test.. na uploaden alleen niet echt meer. I'm confused.. wie wil mee turen? De eerste is net binnen afleestijd, de tweede buiten afleestijd.
Pfoe, ik ben gelukkig niet gek Zag hem net ook even opgedroogd en toen was ie nog duidelijker. Maar dat telt niet en ik ben wel heel voorzichtig.. iets te vaak hier iets gelezen over valse streepjes. Jeetje, wat is dit spannend.. voor het eerst dat ik uberhaupt iets zie op een zw test hehe
Wat geweldig spannend zeg! Ik duim voor je! Ik heb vannacht gedroomd over een positieve zwangerschapstest, ik was echt even HEEL erg teleurgesteld toen ik wakker werd En mijn vriend (en ik zelf ook) valt op dat mijn tepelhoven wat groter worden.. BAH wat haat ik deze onzekerheid en al die symptomen terwijl ik niet weet of er een ei was oid..
Net nog een testje gedaan, hij is nu toch echt wel vrij duidelijk... jeetje ik ben helemaal van slag..