Ik ben 12 dpo. Woensdag negatieve test. Hele dag al wat buikpijn, ken ik eigenlijk niet vam eerdere menstruatie. Ben niet helemaal 100% van mn eisprong dus wacht het "rustig" af ))
Kan nog hè. Er zijn er genoeg die later pas positief testen. En je zegt zelf ook al, dat je niet zeker bent van je eisprong. Dus misschien ben je nog niet zover?
Dames, kun je ná een innesteling nog een bloeding hebben of is het dan gewoon mis? Ik test nu 2 dagen licht positief en heb net toch best wat bloedverlies, beetje alsof ik gewoon ongesteld word..
Ik heb nooit bloedverlies gehad (als ik zwanger was) dus heb geen idee. Je hoort wel dat sommige dachten ongesteld te zijn geweest en ze toch zwanger waren. Het is dan toch afwachten wat je temperatuur gaat doen en hoe het bloedverlies verder verloopt. En of je test nog oploopt! Sterkte met deze onzekerheid.
Dankjewel voor je antwoord, het is inderdaad afwachten. Heb net toch nog een test gedaan, en heb echt nog een mooi streepje en zelfs een zwanger 1-2 op de clearblue maar blijf nu toch wel even terughoudend met blij zijn omdat ik niet weet wat het betekent.
Oh wow. Dat is al wel positief! Dan zit er zeker wat. Spannend! Maar begrijp dat je terughoudend bent.
Je kunt zeker een bloeding hebben na innesteling hoor… hoeft niet te betekenen dat het mis is… voorzichtig gefeliciteerd
Dankjewel! Ik ga even in de gaten houden hoelang het bloeden nog doorgaat. Het is wel meer dan een klein beetje zegmaar. Maar hopelijk stopt het straks en kan ik me snel melden bij het uitgerekend begin 1e helft juni groepje
Is het vers bloed of bruin bloed? Bruin bloed is vaak nog van de innesteling, dan is er wat geraakt. Maar ook vers bloed kan en dat hoeft niks slechts te betekenen. Zolang je testen komende dagen oplopen zou ik me nog niet direct zorgen maken. Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk een mooi plakkertje!
Dankjewel! Het is helaas wel echt vers rood. Hetzelfde als normaal wanneer ik ongesteld ben. En ook dezelfd hoeveelheid, ik heb vrij weinig bloedverlies altijd, en na max 2 dagen is het al klaar. Dus het voelt niet anders, behalve dan dat die testen anders zeggen. Afwachten maar..
Het blijft spannend. Ik had de eerste weken ook bruin verlies, maar zie m'n banner,...ze groeit nog steeds Zolang je testen op blijven lopen, zou ik me nog geen zorgen maken. Misschien kan je bij je VK een vervroegde inwendige echo bij 6 weken krijgen voor nu ben je iedergeval zwanger. Gefeliciteerd en hopelijk is het bloedverlies snel weg en kan je gaan genieten.
OMG… dames .. Ik geloof dit niet!! zoals ik al zei doe ik elk weekend voor de zekerheid een testje toch?