Ovulatietest was net 0.3, vorige keer was 1 dag later mijn piek , druk gemaakt om niks gister denk ik
Nee heb nog niks van haar gehoord! Wel zelf zitten googlen en ik denk dat ze ‘actief foliumzuur’ bedoelt. Alleen bij wat duurdere merken vind ik dat terug. Ik wacht nog even paar dagen en anders mail ik zelf eventjes. hier overigens volgens Flo voorspelde ovulatie dag maar geen positieve ovulatie test. Ben benieuwd of het, zoals mijn gevoel zegt, komend weekend is.
In sommige supplementen zit foliumzuur (= synthetisch, moet je lichaam nog omzetten in folaat) en in sommigen zit het al als folaat. Hier staat het uitgelegd: https://kiind.nl/foliumzuur-of-folaat-verschil/ . Van folaat wordt in dit artikel gezegd dat dat beter is, maar ik weet nooit zo goed of zo'n websites echt alles uitpluizen of vooral kijken welke onderzoeken hun mening ondersteunen
Ik breek even in: nee hoor Ik heb elke keer op dag 8 of 9 ovitrelle mogen zetten omdat er 1 of meerdere eitjes rijp zijn. Ben nu ook zwanger van eisprong op cd10. Bij de menstruatie op dag 4 is mijn eitje al vaak 13mm zelfs
♡NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (3) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987- 35 jaar - 1e kindje - ronde 27 nu eerste IUI ronde ( ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 september (4) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Charls - 31 - 2e kindje - ronde 1 Soya - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 18 september (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma 19 september (2) Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (0) 22 september (2) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 23 september (2) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 september (2) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 25 september (0) 26 september (0) 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (1) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letrozol Onbekend (0) Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (23) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal! Ik klets graag met jullie mee. Wij hebben al een zoontje van 2, en hebben besloten voor een tweede te gaan. Mocht het de eerste keer raak zijn zal mijn zoontje 3 zijn. Vind het heel spannend, en ik denk nog wel spannender dan bij de eerste. Maar ik ga mezelf even inlezen. Moet lukken met 11 pagina's leesvoer
Altijd met de tweede urine en als het lukt, het liefst tussen 11:00 en 13:00 (omdat ik begrepen heb dat het LH-niveau dan het hoogst is). Normaal heb ik de eisprong op dag 12, 13 of 14. Ach, moet het loslaten, het lichaam is tenslotte geen machine
Hey, dank voor het inbreken hoef me dus geen zorgen te maken. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat goed zeg!! Geniet ervan
En dit was de test van vandaag. Eigenlijk had ik na de positieve van gisteren moeten stoppen met testen, maar was benieuwd of die vandaag al wat lichter was. Ik zal even proberen ze naast elkaar te zetten: Links is van vandaag, rechter van gisteren… Vandaag is ook nog positief, toch? Als ik het goed heb, moet ik toch de eerste positieve (die van gisteren dus) als startpunt nemen en vanaf daar 24 uur rekenen (ei springt bij mij altijd de volgende dag).
Hier was de stijging van de rusthartslag het eerste symptoom van mijn 1e zwangerschap. Je kon zien dat ruim 10 dagen na het ei hij van onderin de 50 naar 65 ofzo ging. Die ging bij mij ook pas flink omlaag toen ik niet meer zwanger was (dan wel geen miskraam maar goed). Super interessant idd, dus ik hou mijn Fitbit deze maand in de gaten
Zo wat al een ovu testjes, ik begin maandag te testen, dan moet ik hem hopelijk donderdag op piek hebben. wat duurt dat wachten lang he!