Die krengen van sensitest worden niet donkerder Had beter de gevoelige besteld want uit bloedtesten van 4 jaar geleden weet ik dat ik geen hoge pieken krijg van gisteren avond een knipperende smiley op clearblue Dus ja dan maar lekker door seksen de komende dagen Nu enkel elke ochtend een testje en maandagavond om 20u15 heb ik afspraak bij gynaecoloog (toevallig goed gepland hahaha) en dan kan hij eens kijken hoe het met men ei is
K ben benieuwd naar mijn ovulatie test straks. Vandaag laatste doen, kan niet testen komende dagen. Donderdag en gister gezellig gemaakt en vandaag en eventueel morgen.
Ik ga op het wachtbankje Vrijdagavond/zaterdagochtend positieve ovulatietest vrijdagavond en zaterdagavond gedaan, wachten maaaaarrrr
♡NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (5) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987- 35 jaar - 1e kindje - ronde 27 nu eerste IUI ronde ( ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Charls - 31 - 2e kindje - ronde 1 Soya - 2e kindje - ronde 1 na miskraam 18 september (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma 19 september (2) Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (0) 22 september (2) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 23 september (2) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 september (2) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 25 september (0) 26 september (0) 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr) Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (21) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hier nog steeds niks. Denk dat het door de miskraam komt. Kunnen jullie eens meekijken? Bijgevoegd foto’s van alle droge testen en een losse die ik net gedaan heb. Nat zien ze er afgelopen dagen allemaal hetzelfde uit. Volgens premom en Flo zou ik gister of eergisteren mijn ovulatie gehad moeten hebben, maar de testen zijn niet positief. Ook even screenshot van premom met alle natte foto’s erbij. 8 en 9 dpo waren nat hetzelfde. Op CD11 nog steeds low maar wel een waarde van 0,53 gehad. De hcg test was toen nog licht positief. Maar de drie dagen ervoor was de lh test wel stuk lichter (en de zw test donkerder, volgen jullie het nog ) De rest blijft allemaal onder de 0,3. Misschien komt hij komende dagen nog? Eerste keer lh testen dus ik heb geen idee wanneer hij normaal is, of wat mijn lf is. partner is goed ziek dus ik denk niet dat het nog gezellig wordt komende dagen snap niet waarom die ene foto op zijn zijkant is want op mijn telefoon is hij recht haha
Ik denk dat je ei nog onderweg is. De eerste keer dat ik een ovulatietest deed had ik pas een positieve test op CD20. Dus denk dat je nog even geduld moet hebben!
ik heb gemerkt dat die premom app niet goed werkt met sensitest testen heb je al een check gehad dat je helemaal schoon bent? Ik moest een maand wachten na men miskraam Was wel op 10w (hartje gestopt op 8,5 week)
Laatste test van vanmorgen opgedroogd (Nog knipperende smiley) Baarmoedermond staat wel wijd open Eitje is bijna daar
We gaan zo naar de familiedag van mijn werk Ik werk in labo van groot chemisch bedrijf Men man en kids mogen voor 1x in het labo en mogen echt mijn werkplek zien Is nieuw labo Is dus vrij exclusief en uniek haha
Hi meiden. Ik heb al 7 dagen dit rijtje ovulatie testen, volgens mijn menstruatie app zou ik mij ovulatie 31/8 gehad hebben. Mijn cyclus is wel altijd on point. Maar deze ovu testen begrijp ik ff niet.
Test je maar één keer per dag? Het zou kunnen dat je hem gemist heb? Maar begrijp wel wat je bedoeld want ze lopen langzaam af
Ja 1x per dag rond hetzelfde tijdstip. Meestal voel ik hem ook wel. Maar nu ook niet. Weet nou niet of ie al geweest is. Hij lijkt eergisteren het donkerste te zijn…