Sinds mijn bevalling van mijn sterrenkindje begin dit jaar issie 9/10 dagen. Daarvoor rond de 14 dagen. Menstruaties zijn ook kort en licht, terwijl daarvoor lang en zwaar. Volgens de acupuncturist hangt dat ook samen met een aantal andere klachten die ik heb, dus nu proberen om weer wat meer balans te krijgen!
♡NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987 35 jaar 1e kindje- ronde 27–> 1e iui (ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Charls - 31 - 2e kindje - ronde 1 18 september (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma 19 september (3) Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 3 Welcomewondertje - 40 jaar - 3e kindje - 2 * - ronde 2 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (1) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 19 1e keer iui 22 september (3) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 Soya - 2e kindje - ronde 1 na miskraam 23 september (2) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 september (3) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws 25 september (0) 26 september (0) 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr) Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (26) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ovulatie test loopt weer af. Dus heb mezelf op het wachtbankje gezet. NOD opgeschoven naar de 22e, uitgaande van normale lf. Als ik dan toch eerder ongesteld wordt heb ik in ieder geval geen testen verspilt Ik kijk even aan of het er hier nog in zit om het gezellig te maken vanavond, uiterlijk morgenavond? Zo niet dan haal ik mezelf denk ik van deze lijst, dan is het deze ronde sowieso niet gelukt.
Als er deze ronde weer geen verbetering in zit ga ik idd naar de huisarts. Loop niet bij een gyn, dus als ik al een doorverwijzing krijg, zal het nog wel even duren voordat ik ergens terecht kan.
Vanmiddag kwam een vriendin langs. Zwanger. Super super gegund en blij voor haar. Net ook weer een zwangerschapsaankondiging van een collega. Hetzelfde verhaal. Maar het begint toch wel steeds confronterender te worden.
Jullie hadden gelijk, mijn ovulatie moest toch nog komen. Nu eindelijk een positieve test in handen .
Leuk voor hen, maar ik ken het gevoel helaas al te goed. Hopelijk is het bij jou ook snel raak! Wie weet deze ronde al
Hier vannacht weer eens wakker geworden van buikpijn op 4DPO, 10 dgn voor NOD. Is de laatste tijd min of meer een gewoonte geworden en belooft helaas niet veel goeds. Ik vind het heel moeilijk om al op 4DPO te weten dat het niet gelukt is
@Nylla Oh wat naar. Ik zou zo graag willen zeggen dat het nog kan en dat je de hoop niet op moet geven, maar je kent je eigen lichaam het beste. Ik hoop gewoon heel hard dat je ongelijk krijgt @Lenteisfijn lastig zeg, heel logisch dat dat confronterend is. Knuffel en hopen dat jij de volgende mag zijn met dit nieuws!
@Lenteisfijn : dat is zo dubbel. Je wil wel blij zijn maar zo’n boodschappen kunnen zo confronterend zijn. @Nylla : dat klinkt niet zo goed hopelijk heb je toch ongelijk.
dikke knuffel Ik had dat gevoel 8 jaar geleden ook, toen ik met men ex probeerde mijn vriendinnen hun gezin is allemaal compleet dus ben de laatste en ik heb natuurlijk al een zoontje en pluszoontje nu