Hm ja dat zou dan haast wel moeten, gek dat het na 7 jaar ineens anders is.. kan al 7 jaar de klok gelijk zetten op ovu en menstru..
Wat is de eisprong voor sommige lasten te vinden deze maand. Die van mij van vanmorgen begint iets op te lopen. Ik snap alleen soms de berekening van Premom niet. soms een vrij licht streepje en een hoge waarde, soms een donkerder streepje en een lagere waarde. Hoe kan dit?
Dat is wel gek., ik heb dat wel een keer gehad , verschil in handmatig en door te scannen, misschien is dat het ?of ander licht
Vanaf nu ga ik easy@home sponseren Ik ben nu CD 17 en begin gewoon van 0 Vergelijk niet meer met voorgaande Nieuwe start Mijn man begint ook te veel druk te voelen terwijl hij normaal een heel hoog libido heeft Dus nu gewoon seksen wnr we er zin in hebben en ik doe de ovulatie testen om te kijken wanneer ik moet starten met de utrogestan
Ik kon het niet laten en heb een sensi test en een Kruidvat 2v5 gedaan, en ik zie bij beide een HEEL licht schaduw streepje…
Kan het zijn dat bij de ene test de controle streep iets donkerder/lichter is dan bij de andere test? De waarde die Premom geeft is de verhouding tussen test en controlestreep, dus als de controlestreep lichter is terwijl de teststreep gelijk is aan de vorige test, dan heb je toch een hogere waarde en vice versa!
Ow had je vorige week ook een positieve test ( ovulatie) als dan kan het zijn dat je aangeteld ben maar beter nog even wachten tm NOD
]♡NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987 35 jaar 1e kindje- ronde 27–> 1e iui (ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Charls - 31 - 2e kindje - ronde 1 18 september (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma 19 september (2) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 3 Welcomewondertje - 40 jaar - 3e kindje - 2 * - ronde 2 Dominique87-1e kindje-ronde17( 1ste ronde icsi) 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 19 1e keer iui Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 22 september (3) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 Soya - 2e kindje - ronde 1 na miskraam 23 september (3) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Zwennie - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 september (3) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws 25 september (0) 26 september (1) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 - ronde 1 na biochem zws/vroege miskraam 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr) Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]