Ik mag op het wachtbankje. iui is achter de rug. Vond het nog best pijnlijk. Vooral het spreiden van de eendenbek.
Ow wat vervelend dat het pijnlijk was, was de gynacoloog niet voorzichtig genoeg of was je heel gespannen? Gelukkig heb je het nu achter de rug hopelijk is het niet meer nodig om er nog meer te krijgen.
Ja ik ben wat laat begonnen omdat ik dus eigenlijk helemaal niet wou testen totdat ik wat kramp kreeg
Ik denk echt dat ik een vroege eisprong heb na vroege miskraam?? Kan dat? Want heb vandaag ook weer vruchtbare slijmverlies. Denk dat ik vrijdag positief ga testen en zondag eisprong heb. Dus op cd 11 eisprong. Mijn cyclussen zijn altijd tussen de 25-27 dagen. Had echt niet verwacht om vandaag al mooie ovulatietest te hebben. Nu is de test iets donkerder weer
Vertellen jullie je partner/man ook wanneer je vruchtbare dagen zijn of wellicht eisprong is. Of hou je dit meer voor jezelf? Hoe gaat jouw partner hiermee om?
Ik heb altijd zo n streepje en als ik mn piek krijg is de test twee dagen donkerder en dan echt een knaller daarna krijg ik deze streepjes weer. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders Hoop met je mee dat je lichaam lekker je cyclus weer oppakt, zou zo fijn zijn! En super rot van je vroeg miskraam .
Ja, mijn vriend is best betrokken, best schattig. We hebben samen besloten om het te gaan proberen en dan vind ik het heel fijn dat hij ook z’n best doet om het te laten slagen hoe is dat bij jou?
Zeker, wij hebben niet veel seks , geen behoefte aan, dus moeten rondom eisprong wel even plannen. Gelukkig vinden wij dit ook niet erg.