NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987 35 jaar 1e kindje- ronde 27–> 1e iui (ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 september (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma Dwaallichtje - 35 jaar - ronde 3 19 september (2) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 3 Welcomewondertje - 40 jaar - 3e kindje - 2 * - ronde 2 Dominique87-1e kindje-ronde17( 1ste ronde icsi) 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 19 1e keer iui Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 22 september (2) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 23 september (4) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Zwennie - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws 24 september (2) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 25 september (0) 26 september (1) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 - ronde 1 na biochem zws/vroege miskraam 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr) Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (29) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb zulke opvallende steken / ei pijn rechts maar dat kan niks betekenen want links is gesprongen en ik ben nu max 5 DPO, geen vruchtbaarheids slijm meer, dus wat kan dat betekenen? Het is te vroeg voor innesteling lijkt mij. Ik moet maandag bloedprikken en wordt dan dinsdag gebeld door de gyn om te horen of de eisprong daadwerkelijk geweest is. Ik had geen drang om voor die tijd te testen…. Maar nu voel ik weer van alles Ik was zo trots dat ik geduldig was en helemaal geen test drang had….. nu begin ik toch weer nieuwsgierig te worden
Die is duidelijk! Hopelijk snel resultaat Ja, er is mij altijd gezegd dat de kans op kinderen krijgen klein was en dat ik voor 99% zeker IVF nodig zou hebben. Het is toch wel een zegen dat ik twee hele lieve kinderen heb mogen krijgen, zo voelt dat echt. Toen wij besloten dat er nog een derde kindje welkom zou zijn, heb ik me de eerste 6 rondes niet zo laten meeslepen. Inmiddels maak ik me om van alles druk haha, maar hopelijk is dat nergens voor nodig. Het komt ook door het forum, dat laat je zo lekker meeslepen Hopelijk hebben we allebei snel een positieve test in handen. Positief nieuws! Het streepje op de Clear Blue ovulatietesten wordt donkerder. Ik neem aan dat dit ook wel wat zegt toch, ondanks dat je eigenlijk niet naar de streepjes moet kijken? Hopelijk heb ik dan binnenkort eindelijk een smiley? Weet iemand hoe lang het vaak nog duurt als deze ineens oploopt, zoals bij mij (zie foto)? Of valt daar niets over te zeggen? (de cijfertjes zijn trouwens de dag van de maand, dus de datum haha)
Kan hoor. Innesteling op 5 dpo. Ik had bij mijn 2e ook opvallende steken op 5dpo. 8dpo eerste hele lichte streepje op de test. Hoewel ik denk dat mijn ei in de nacht was dus dan zou het 5/6 dpo en 8/9 dpo zijn geweest. Maar goed. Het kan echt. Ik hoop het voor je! Hier is mijn ei toch niet gesprongen nog. Vruchtbaar slijm (heeeel veel) en eipijn zijn terug. Dus even afwachten wanneer die nou komt of is geweest. Ik heb eens een wetenschappelijk artikel gelezen waaruit bleek dat de laatste dag van vruchtbaar slijm een hele goede graadmeter is van ovulatie. Die zit vrijwel altijd de dag voor ovulatie, dag van ovulatie of 1 dag na ovulatie. Dus zodra het daar beneden opdroogt of stugger wordt weet je eigenlijk dat je binnen 1 dag van je ei zit/zat. P.s. dit was mijn tempkaartje van toen. Die steken voelde ik heel duidelijk die dag met die tempdip.
Heb alleen ervaring met de paarse pas 8/9 terug getest en dan was deze positief ervoor knipperende smiley maar als ik het zo kan zien komt jou eisprong er wel aan
Haha het is toch leuk wat vrouwen allemaal doen om een de ronde goed te benutten Hier hetzelfde hoor haha
Dus dat je eisprong komt nádat vruchtbaarheids slijm weg is? Oe ik zat echt te denken dat het te vroeg was….. nieuwsgierig nu! Testen na het telefoontje van de gyn denk ik…
Ladies, het word druk in de slaapkamer lees ik al. Ik doe gezellig mee!! Geniet van het weekend allemaal!!! Ei, ei, ei, wat zijn we blij!!
Leuk al die positieve testen, succes dames! Hier vandaag (al) 7 DPO en het wachten duurt laaaaaaaaaang. Wel constant last van een weeïge onderbuik, dus verwacht nog steeds dat de menstruatie er aan komt.
Nou het kan dus allebei: Als je ovulatiedag dag 0 noemt, Dan hebben de meeste vrouwen hun laatste dag met vruchtbaar slijm op dag -1, dag 0 of dag 1. Dus je hebt nog steeds 3 dagen speling. Maar met ovulatietesten heb je dat ook omdat je ei 12-48 uur na de piek kan springen. En soms kan je zelfs een LH piek hebben en dat je ei niet eens springt. Dan krijg je vaak een paar dagen later alsnog een 2e LH piek. En met tempen weet je het ook nooit precies. De meeste vrouwen (iets van 45% ofzo) stijgt de temp op 1 dpo, maar voor de rest gaat de temp pas 2,3 of zelfs 4 dpo echt stijgen. Dus geen enkele methode kan je het helemaal zeker mee weten. Combinatie van methodes kom je vaak wel tot een goede dag. Maar als je weinig moeite wil doen en weinig geld wil uitgeven om ongeveer te weten wanneer je eisprong is geweest is het bijhouden van je vruchtbaar slijm eigenlijk een prima methode. En seks tijdens vruchtbaar slijm periode is sowieso altijd een goede gok als je zwanger wil worden.