Ah zo bedoel je, want ik had ik dag 1 idd nog vruchtbaar slijm.cervix slijm vind k een erg duidelijke indicator.
Jaaaa! Ik heb het tot nu toe ‘redelijk’ onder controle maar ik vermoed dat dat na het weekend heeeel anders gaat zijn en jij? Dit is de eerste ronde met ovu testen weer (ik dacht dat ga ik niet doen dit keer, wie hou ik voor de gek ook) dus ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, of gewoon niet ongesteld bedoel ik haha
Lief, dank je wel! Tenminste ik ga er even heel arrogant vanuit dat je op mij reageerde Jij een heel fijn feestweekend gewenst!!!
Ik heb het nooit onder controle Pff, voel constant van alles in m’n lijf waarvan ik niet weet hoe of wat. Word soms knettergek van mezelf haha
haha nou wij zijn eigenlijk al 3 maandjes bezig nu, maar dit is mn eerste ronde dat ik weer lekker op het forum meelees en in een groepje mee schrijf, ovu test heb gedaan. Ik merk dat ik dus nu heel erg bezig ben met hoe ik me voel terwijl vorige rondes totaaaaal niet haha mindfuck
NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987 35 jaar 1e kindje- ronde 27–> 1e iui (ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 september (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma Dwaallichtje - 35 jaar - ronde 3 19 september (2) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 3 Welcomewondertje - 40 jaar - 3e kindje - 2 * - ronde 2 Dominique87-1e kindje-ronde17( 1ste ronde icsi) 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 21 september (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 19 1e keer iui Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 22 september (2) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 23 september (4) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Zwennie - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws 24 september (2) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 25 september (0) 26 september (1) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 - ronde 1 na biochem zws/vroege miskraam 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (29) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Geen idee wanneer exact mijn ei is geweest. Vermoed zelf dag 15. Heb op dag 15 pas getest en toen was hij negatief..en daarna geen vruchtbaar slijm gehad.
Die mindfuck zorgt ervoor dat ik wel meelees in de symptomengroep, maar er mijn eigen lijstje niet zal noteren. Ik was eerder zo gefocust op alles.... is (voor mij) echt niet goed...
Ennnnnnn, hij is positief!! Ineens heel snel opgelopen dus. Dit betekent toch dat ik een eisprong heb in 12 tot 72 uur? Want mijn partner en ik zien elkaar morgenvroeg pas weer voor het eerst, hoop niet dat ik nu te laat ben (laatste keer was eergisteren)? Het wordt gezellig voor al die dames in de slaapkamer
exact hetzelfde hier, lees mee maar schrijf niet mee, hoewel het wel echt leuk is om te lezen allemaal!
Wat goed! Binnen 24-48 uur eisprong, dus morgenvroeg is niet te laat, zou het wel morgenochtend doen als ik jou was en die van eergisteren zwemmen waarschijnlijk ook nog rond
Jaaa! Ik heb vandaag wel een soort menstruatiekramp ofzo en pijn in mn onderrug, voel me niet zo lekker. hoop niet dat ik een heeele korte cyclus heb deze maand. Gelukkig bijna weekend, even ‘bijkomen’