Ik noteer alles wel in mijn app wat ik voel. Zo weet ik redelijk goed wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten Maar ik denk ook vaak: ik zou er eigenlijk moeten meeschrijven want ik zit meer op te zoeken wat je allemaal kan voelen. Niet goed die wachtweken
De grap is ook nog dat we na een positieve zwangerschapstest (die we hopelijk deze maand allemaal krijgen ) daarna nog 8 maanden moeten wachten. Voel je weer van alles haha
Maar dat is leuk voelen. Of je juist heel erg zorgen maken.... Ik ben zo benieuwd hoe het bijvoorbeeld voelt als er van binnenuit word gevoetbald haha
Ik maakte me voorheen echt gek met die symptomen, maar toen we ervoor gingen met de eerste waren mijn symptomen tot 10 dpo hetzelfde als anders, en vanaf dat moment had ik zulke symptomen dat het gewoon niet anders kon dan dat het raak was. Dus ja, ik zit eigenlijk te wachten tot 10 dpo en als ik me daarna niet anders ga voelen weet ik dat het niet raak is deze ronde. Alhoewel het elke keer weer anders kan zijn natuurlijk.
Ja, ik hou het ook bij in een app, maar alleen de dingen die opvallen. Na een aantal maanden zie je gewoon een patroon wat typerend is voor die tijd in de cyclus. Ik hou het eigenlijk alleen bij mijn rusthartslag, mood swings, buikpijn, acne en eventuele afscheiding (ik gebruik Flo als app), want dan zie ik al gauw waar ik aan toe ben.
Ik voel ook continu menstruatie pijn icm eipijn gek dus maar het helpt niet om ‘er niet mee bezig te zijn’ want ik kon geduld opbrengen maar nu ik steeds iets voel
Ik ben het bij gaan houden op mn telefoon per dag misselijkheid cervixslijm krampen transpireren gevoelige borsten alles…. Meer voor de volgende ronde ter vergelijk maar wel fijn om te hebben!
Maar dan weten we dat er aan het einde iets moois is ! Nu is er of een positieve test of een MENSTRUATIE
Hier nog geen ei te bekennen pff. Ik test normaal altijd 12 dpo positief (lh piek). Dus we hebben nog even. Hoop ook dit weekend lh piek te vinden. Maarja moest wel vroeg testen ivm met vroege miskraam haha. Begin vandaag ook vruchtbare slijm te krijgen dus ik vermoed lh piek op zaterdagavond/zondag ochtend. We shall sheee
Ik vond tot 20 weken echo altijd wel spannend. Nu met die nieuwe 13 weken echo en nipt mogelijkheid is het alsnog spannend maar na de 14 weken mocht alles goed zijn ben ik al blij
Oké, ik word een beetje zenuwachtig. Vanavond bij het koken van het avondeten uit het niets een enorme felle steek in mijn baarmoedermond. Moest echt even krom staan. Ben nu 8 dpo, dus het zou een innesteling kunnen zijn Vorige zwangerschap had ik met 10 dpo een felle steek in de onderbuik, dus ik vind het nu keispannend
Ik wil het liefst wachten tot volgende week donderdag/vrijdag. Vind het zo zonde als ik test en vlak daarna ongesteld word. Mijn cyclus wisselt tussen de 27 en 31 dagen, en volgende week donderdag is dag 28. Ik probeer mezelf dus even flink bezig te houden de komende week en hopen dat ik vanaf nu weer allerlei symptomen krijg