Zo dat was een heel leuk feest Mij nog een goed laten gaan (wie weet is het hierna wel gedaan voor de komende 8 a 9 maanden) Goed gedanst cavatjes en wijntjes gedronken nu wel een beetje hoofdpijn oeps
piek neemt netjes af Op het wachtbankje Terug rust in men hoofd Heerlijk Ik ga proberen die rust aan te houden tot aan men bloedtest Ja ik heb 23/9 een afspraak gemaakt bij huisarts voor bloedname , want morgen start ik met utrogestan en dan word ik vaak niet ongesteld , en ik wil geen lichte streep maar en dan die weer zien afnemen . Nee , ineens bloedname , duidelijke ja of nee. Moest ik toch ongesteld worden ondanks de utrogestan, dan kan ik die afspraak nog altijd annuleren Ps ik ben van België , daar doen ze niet moeilijk over bloedprikken en mijn huisarts is een schat van een vrouw
Naaaa hoe is dit mogelijk. Al dagenlang hetzelfde streepje ;|. Ik ga denk ik vanavond geen testje doen, zal dan toch geen piek zijn of zal ik wel avond testen??? Pfff weet het niet meer. Beetje depri nu
Jeetje, wat een mooie piek. Ik snap zelf weinig van mijn ei dit keer. Normaal snelle piek, nu wel echt hoger dan CD10 enz (0.08), alleen nu blijft ie maar half. Herkenbaar voor iemand? Doortesten maar?