Mooie op- en daarna weer afloop. Hopelijk blijft de rust even Wat ik me altijd afvraag. Is dan je eisprong op het moment dat er "low" staat, of heb je de eisprong ergens in de piek?
jippie had het je gezegd , niet Laat jullie maar eens goed gaan in de slaapkamer. Het is toch slecht weer buiten
in theorie heb je binnen de 24-48u je eisprong na het begin van je piek Eigenlijk na eerste positieve ovulatietest mijn ei voelde ik goed zitten en nu niet meer dus ik weet dat ei vertrokken is aan haar reis (ja ik geef enkel x-chromosoom door hè ) Dus ik heb het geluk om dat goed te voelen
Ja absoluut! Ik ga er natuurlijk niet van uit, maar het zal heel bijzonder zijn. Zeker vanwege de endometriose. Hopen!!
Hallo dames ik lees vooral even mee. Ronde 2 en denk dat deze ronde voor spek en bonen telt. 3 dagen na mijn menstruatie het gezellig gehad op cyclus dag/nacht 7/8 en daarna werd manlief ziek. Ik hoop op een vroege eisprong Ik gebruik geen testen maar merk wel aan mijn lijf wanneer ik vruchtbaar ben. Afgelopen 2 dagen ook echt wel weer die klachten gehad en vandaag is het over. Hopelijk is die dan vandaag gesprongen dan heb ik misschien nog een mini kansje (CD 12)
Yoho, yoho, hier 0DPO Dat rijmt! Vanmorgen een ovudipje gehad. Voor de rest lekker gefeest tussen de lakens, als ik morgen een tempstijging heb zet ik mezelf op het wachtbankje. Wat heb ik er zin in!!!!!! Zet 'm op allemaal, we kunnen het!
Ik niet. Tenzij er iets te vieren valt. In principe gedraag ik me qua eten en drinken alsof ik al zwanger zou zijn. Maar ik denk dat het best zal mogen (misschien liever niet buitensporig). Een voordeel is dat als ik toch ongesteld word, de sushi etc allemaal zoveel lekkerder kan zijn...