Mezelf trouwens even verplaatst op de lijst. Gisteren was mijn slijm en eipijn echt weg, dus ik vermoed eergisteren (cd 22) eisprong. Ik drink trouwens vrijwel nooit dus dit dilemma speelt gelukkig helemaal niet bij mij.
Zo staan wij er ook in, wij hebben er 3 en kijken een jaar (tot juli volgend jaar, dan word ik 38 en mn vriend 40). Heel veel liefde voor een 4e en ik zie het echt heel erg voor me maar af en toe heel even de gedachte die jij ook hebt, 3 is ook heel erg fijn (en ook druk). Heb een hele zware periode gehad na de komst van de derde en voel me sinds een half jaar echt weer mezelf. Maar toch laat een vierde kindje me niet los. Ik denk dat met het ouder worden van mezelf ik overal beren op de weg zie waar ik bij de eerste twee geen seconde over heb nagedacht haha
Je cyclus kan natuurlijk gewoon wat afwijken. Zeker als je misschien iets van een mislukte innesteling of vroege miskraam hebt gehad. Cd12 lijkt me echt veeeeeeeel te vroeg om het op te geven!
Volgens mij klopt dit ook, dat is geregeld door moeder natuur ik rook niet en drink zelden (weekend soms een wijntje of met een feestje) verder eet en drink ik wel alles tot een positieve test.
Zonet de eerste utrogestan bol opgestoken Baarmoedermond terug helemaal dicht Dus ik ben vrij zeker dat eisprong vrijdag op zaterdag geweest is
Ik doe na de eisprong gewoon hoe ik het anders ook zou doen Ik eet zowiezo niet vaak prepare En wij zijn aan het verbouwen dus cava carpaccio en sushi staan bij ons ook niet wekelijks op de menu
NOD-lijst 16 t/m 30 september !♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (4) Rachel - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 201987 35 jaar 1e kindje- ronde 27–> 1e iui (ronde 2 na MA) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 17 september (3) Sedese - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 5 Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 september (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 9 na MA Saby - 3de kindje -rondje 2 na ma 19 september (3) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 3 Welcomewondertje - 40 jaar - 3e kindje - 2 * - ronde 2 Dominique87-1e kindje-ronde17( 1ste ronde icsi) 20 september (2) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 september (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 19 1e keer iui Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 22 september (2) Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Fantastiyanna - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 23 september (3) Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Zwennie - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dansprinsesje - 34 jaar- 2de kindje - ronde 1 na biochem zws 24 september (2) Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 4de ronde Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 25 september (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 26 september (1) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 - ronde 1 na biochem zws/vroege miskraam 27 september (0) 28 september (1) LuckyClover - 37jr - 1e kindje- ronde 4 29 september (0) 30 september (2) Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 3 letr Somita - 41 jaar - 7de kindje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (29) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou mezelf op het wachtbankje gezet en mijn NOD met 2 dagen verplaatst omdat ik dus vrijdag mijn piek had dus gister of vandaag mijn eisprong.
Snap wat je ‘zegt’. Hier ook al een tijd bezig. Zelf drink ik sowieso niet, maar mijn man is al ruim voordat we actief gestart zijn met proberen gestopt met af en toe een biertje drinken. Bij ons eerste gesprek met de fertiliteitsarts werd hiernaar gevraagd. Zij raadde ons allebei aan niet te roken of te drinken en te starten met foliumzuur. We houden ons netjes aan alle voorschriften, maar nog steeds niet zwanger, dus ja, ik kan er niet zoveel van zeggen.
Naaaa met 2e urine is het opeens zo. Blijkbaar moet ik nooit met 1e urine testen. Ik doe nu een clearblue, maar die geeft nog leeg rondje. Denk dat avond positief is pffff opluchting. Wanneer zal ik savonds testen?? Om 18.00 of 20.00. Help me out
Kijk dit zijn de strepen van clearblue. Jullie zullen vast wel denken. Wat heeft deze vrouw eej gekke lichaam hahahahaha
Klopt! Je hormoon moet 'wakker worden'. Wat ik wel eens doe wanneer het niet uitkomt, is een vroegere wekker zetten voor de 1e urine. Misschien is dat ook iets voor jou..
Ik zou trouwens of net voor of net na het eten testen. Want naast het wakker worden, mag het ook niet te laat, dus na 20 uur is het niet echt aan te raden.