Ik breek even in. @Kaatje2017 ik werk sinds mei alleen maar nachtdiensten. Toen het de vorige keer mis ging, heb ik de vk gevraagd of mijn nachtdiensten de oorzaak konden zijn. Maar zij zei dat dat er niks mee te maken had. Gefeliciteerd trouwens.
10/11 DPO en sneeuwwit hier. Vorig jaar had ik deze maand de positieve test van ons ☆. Zo pijnlijk om nu over deze 'mijlpaal' heen te gaan. Even heel hard janken nu
Ach nee..... Zo heftig zoiets he... Laat je maar even lekker gaan en probeer wat leuke dingetjes te doen.... Lekker een stukje op de fiets (het zijn de laatste mooie en lichte dagen nog....), een warm bad of een hete douche, je lievelingsdier kijken met iets lekkers.... Thuisbezorgd laten komen.... Samen iets speciaals doen.... Dikke knuffel meis!!!
Zeker! Iedere ronde weer denk ik: dit word onze ronde, maar tot nu toe niet eens een tuursteepje.. Een NOD in oktober klinkt ook heel deprimerend vind ik zelf, weet niet waarom. Zal wel door het slechte weer komen
Allereerst wat een lieve reacties allemaal wordt er verlegen van… zoveel lieve supportive dames hier !! Dankjewel het doet altijd goed. verder nog niet echt gerust; sensitest loopt dus op terwijl kv 2v5 juist af lijkt te lopen….. and I know het is nog veeeeel te vroeg ik zit nog voor mijn NOD. Ik verwacht Mijn NOD op dinsdag/woensdag. Dusss waarom zo vroeg testen? 1) om me voor te bereiden op een menstruatie, zou het komen dan moet ik er rekening mee houden dat k in t ziekenhuis terecht kom dus alles afzeggen/doorschuiven qua werk en opvang… en waarom zo panisch? 2) We hebben natuurlijk allemaal onze eigen struggles. Zwanger worden is bij mij vrij makkelijk. Dit was ook ronde 2. Zwanger blijven is ook het probleem niet, ik heb nog nooit een spontane miskraam gehad….. ook niet toen het wel had gemoeten….. En dát is dus mijn probleem. Een keer kwamen we er bij de 13wk echo achter dat het kindje niet levensvatbaar was. We hebben toen moeten afbreken. Andere keer zagen ze het pas op de 20 weken echo. Toen bevallen met 24 wk van een prachtig maar niet levensvatbaar kindje. Ik zal dus zenuwachtig en onrustig blijven tot iig de 20 weken. Pas als dan alles in orde is ga ik er voorzichtig aan geloven. Dus mochten deze testen toch goed oplopen na NOD…. Dan nog zal het heel lang onzeker blijven voor mij…. Vandaar die testdrang opzoek naar controle over iets waar ik geen controle over heb zwanger raken is niet de uitdaging, zwanger blijven ook niet, zwanger raken van een gezond kind dus blijkbaar wel…
Ohhhhhh lieverd je hoeft echt geen verklaring af te leggen waarom je "te" vroeg test!! Doe waar jij je goed bij voelt. Je hebt al een hele weg afgelegd met verdriet. Als dit voor jou een manier is om hiermee om te gaan moet je dat blijven doen! Heel veel succes.
Ah meis toch! Heel heftig…laat je tranen er gewoon zijn, het is ook heel verdrietig. Dikke virtuele knuffel!
Ik ken het gevoel Dan ga jij er toch gewoon voor zorgen dat je in september al roze kleurt ga ik wel voor oktober
We zijn allemaal benieuwd wat er nu in onze baarmoeder aan het gebeuren is Met die extra vroege en gevoelige testen maken ze het ook mogelijk om het al extra vroeg te weten of het raak is alleen kunnen ze vrouwen ook heeeel onzeker maken omdat 30% van de zws nog voor de NOD foutloopt Heb dat zelf ervaren vorige maand al dat het hier enorm jeukt , zeker met de symptomen en oplopende ovulatietesten ga ik toch proberen te wachten tot woensdag Ben slechts 7 mss 8 DPO Het kan nog alle kanten opgaan
@Dansprinsesje: Dat ziet er al heel goed uit! Kan dit ook met de clear blue denken jullie? Want dat zou betekenen dat het hcg oploopt toch? Alleen clear blue geeft aan niet naar de streepjes te kijken.
Dikke knuffel! Het is ok om even verdrietig te zijn he, laat je emoties los. Het is ook gewoon niet leuk.