Lief Thanks ❤️ Maar het liep Hellas toch echt terug en nu wordt k maar niet ongesteld laat maar doorkomen denk ik nu! Weten jullie dat? Als het heel vroeg mis gaat, dus nog voor NOD, verstoord dat je cyclus?
Hier denk ik helaas ook dat het vroeg mis gaat. Mijn test is nu nagenoeg wit, als ik echt graag wil zie ik een super licht streepje maar tegenover gister is hij bijna weg
Begrijpelijk … die wat je moet doen om je goed te boeken maar wat je weet; voor nu zit het goed, geniet ervan!
Vandaag 11 dpo. Gisteravond 1e test gedaan, vanochtend vond ik hem al lichter dus ik dacht ik doe er nu nog 1 maar die is dus nog lichter (onderste is de laatste) morgenvroeg doe ik er weer 1 dat zal wel duidelijkheid bieden.
Spannrr er nu ik zie oo spannend! Ik zie wat maar lijkt onderbroken … hopen op opbouw dus! Ik duim met je mee
Ah spannend dan, eigenlijk zou je er een dag tussen moeten laten (maar wie houden we voor de gek hè, ik zou zelf 3x op een dag testen ) hoop op een mooie test voor je morgen!
Ik kreeg even geen meldingen meer even terug gelezen! veel teruglopende streepjes, niet leuk. Dames die positief hebben getest gefeliciteerd! Hier gaat het nog steeds goed . Hopelijk komt er nog wat roze bij.