He bah maudje... niet fijn zeg.. Hoop echt dat je ooit nog een positieve test krijgt. Wel respect hoe je t elke maand weer doet. Je geduld en positieve instelling. Maar ergens is het intens verdrietig en teleurstellend. Ik hoop echt dat jij snel een tweede streepje hebt. Dikke knuffel
Wat lief deze reactie van jou Ergens is het best wel vermoeiend maar opgeven is geen optie We proberen gewoon door en in de tussentijd hebben we gewoon veel plezier
Heyy dames. Vandaag gewerkt. Had gistereavond en vannacht echt last van krampen baarmoeder op 8 dpo. Kon er bijna niet van slapen. Vandaag voel ik weer niks, maar door werken let je daar niet echt op haha
Het valt beetje stil in de groeppp. Wakker worden allemaal hahaha. Dat is het nadeel van als een van de laatste zijn ;0
Ik ben er ook nog Maar eigenlijk ook weer niet, want ik weet zeker dat ik dit weekend gewoon ongesteld word.
Jammer van de negatieve testen alsnog!! Hopelijk snel iedereen op roze! Zo’n wazige cyclus hier door de Etos zwanger worden pillen. Waarschijnlijk door deze pillen geen eisprong gevonden ondanks 2x testen. Wel oploop en afloop gezien maar niet meer dan 0.58. Wel temperatuurverhoging, nog steeds op mijn NOD vandaag. Negatief getest vandaag. Sinds zondag lichtroze/bruinachtige spotting af en toe t/m vandaag Doorbraakbloeding, geen eisprong, toch wel een innestelingsbloeding, een vage/halve menstruatie, cyclus van slag door die pillen?? Ik heb er geen idee meer van!
Ik lees ook nog mee.. doe zondag een testje maar verwacht er niet veel van. Wel is men rusthartslag weer flink omhoog.. dat was de vorige keer wel een symptoom.
Balen @Maudje123 ik wil graag zeggen wie weet 11dpo, het kan nog. Maar ik denk dat je zelf wel goed je lijf aanvoelt... knuff @Cikaa Jaaa ik heb nog niet zo veel te melden eerlijk gezegd haha 6dpo en ik kan op zn vroegst pas maandagavond testen, met woensdag nod... Gisteren en vandaag wat doffe krampjes/gerommel maar dat kan ook gewoon lucht zijn haha
@Lenteisfijn weet niet of ik dat aan jou al eerder gezegd had maar ik had vorige maand teunisbloemolie en tarwekiemolie genomen en mijn cyclus was, denk ik daardoor, ook helemaal van de wap, ben er ook maar weer gauw mee gestopt. Dan voor mij liever de voorspelbaarheid van wat ik gewend ben
Vandaag 12DPO. Gisteren een spierwitte test en vandaag wat spotting (wat ik altijd enkele dagen voor m'n NOD heb)