Ohnee en kunnen t geen vroege zwangerschapssymtomen zijn? wanneer is jouw nod eigenlijk? Ik zie je niet op dit lijstje staan. Heb net getest....vriend en ik zien op beiden testen iets. En íets is niet niets... en zeker meer dan dat ik er ooit op gezien heb. Morgen gauw nog een keer testen met ochtendurine
Ik krijg t niet zo goed op de foto met dit licht... misschien dat die link beter werkt? https://postimg.cc/gallery/xCGR4sw Turen jullie mee?
Hey, iemand heeft een keer een verkeerd lijstje aangepast en toen werd ik eruit gegooid NOD is 30/9 Ja wie weet, ik herinner me plots dat ik, toen ik zwanger was, op 15DPO een tampon inhad omdat ik zeker was dat ik ongesteld zou worden Ik wacht nog wat af. oehh wat spannend!! Geloof me, je krijgt enkel “iets” als je zwanger bent hoor!!!
Mijn cyclus heeft de afgelopen maanden geschommeld van 21-34 dagen.. heel onregelmatig dus. Maar eigenlijk maar 1 keer langer dan 28 dagen (en dat was dus gelijk 34 dagen). Na mijn miskramen lijkt het erop dat mijn cyclus helemaal ontregeld is. Ik heb dus nu ook geen idee wanneer mijn NOD is. Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus. Wilde eigenlijk wachten tot dag 34 om dan te testen, maar ik denk dat ik morgen toch maar een testje ga wagen.. Ik ben zo benieuwd!!