NOD lijst 16-31 december deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Senna1985, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He Bo nog geen duidelijkheid. Jeetje meid.

Rosa, hier gaat t wel. Kerst is idd weer voorbij. Schoonzus whatsapte gister nog. Die vond t vervelend dat t niet lekker ging met me. Alleen gezegd dat ik ma miste. T viel me net in de lijst op dat de meeste zwangere zo snel op roze mogen. Maar weinig die langer bezig zijn. Meeste nog voor de 5 rondes. Ik wil weten waarom t bij ons niet lukt. Ja stress wordt er gezegd maar das zo makkelijk gezegd. Er gaan verschillende verhalen over invloed van stress. Ik weet t ff niet. Elke maand heb ik er gewoon geen zin meer in. Het plezier maken word een moetje. De eerste keren ist nog leuk. Maar dat op commando. Das niks maar ja.

En dan dat beginnend berglandschap op FF. Wat is verstandig? Blijven tempen of niet?

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oke succes bij de dokter. En beterschap voor je dochter.
    Je zit nog steeds voor je nod, dus misschien heb je gewoon nog heel weinig hcg aangemaakt. Of test je beter in de middag, dat kan soms ook.

3. jeskejes waarom schakel je geen gyn in om alles uit te laten zoeken?

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    had toch nog even tijd hier is mijn foto dan het ventje vind hem donkerder dan gisteren ik niet:(

5. ja dat is die wel, maar hoever buiten de tijd zit je?

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zijn we al geweest. Probeer maar lekker zelf tot juli en kom dan maar terug.
    Alles was goed bij ons en begrijp me niet verkeerd. Ben daar zo blij mee. Maar soms denk je vonden ze maar iets dan wist je waar t aan lag. Nogmaals ben blij dat t bij beide goed is!!

7. ja oke dat snap ik.
    maar er bestaat ook onverklaarbare infertiliteit dus dat er geen reden is waarom het eigenlijk niet lukt.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb ook vanmorgen een testje gedaan,er verscheen een heeeel licht 2de streepje!
    Ik ga nog maar ff nergens vanuit aangezien mijn NOD pas het weekend is!
    Toch blijf ik steeds lichte krampjes in mijn buik houden,lijken wel menstruatie-krampjes.
    Heb het wel niet heel de dag door en het trekt ook een beetje naar mijn onderrug!
    We zullen zien,ben eigenlijk pas vanplan zaterdag te testen!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hormoonhuishouding is helemaal goed zei de gyn. In nov op echo gezien dat ei gesprongen was. Aarg ik weet t gewoon niet.
    Ze hebben standaard onderzoek gedaan. Bloedprikken en inwendig. Wat kunnen ze nog meer onderzoeken?

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Jeskejes Toch nog best lief dat schoonzus iig de moeite heeft genomen om een whats app te sturen.
    Tja stress, allemaal leuk en aardig... maar wat doe je eraan.
    Gisteren had ik het er met mijn vriend nog over hoe het toch kan dat het bij ons met de 2e zolang geduurd heeft. (1e biologische kindje van ons samen) We kwamen er niet echt uit. Enige wat we konden bedenken was dat we in die tijd een veel onrustiger leven hadden en beiden regelmatig alcohol dronken. Verder niks bijzonders. In de tijd dat ik toen zwanger raakte, ging het ook even helemaal niet goed met onze relatie. Stonden op het punt om uit elkaar te gaan.. en opeens bleek ik zwanger.
    En dat na ruim 2 jaar. Ik dacht zelfs dat ik misschien wel onvruchtbaar was geworden.
    Ik snap er iig niks van.

11. samenlevings test misschien heb je wel zuur baarmoederslijmvlies en dan komen de zwemmertjes er niet doorheen of ze overleven het niet

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Maar hij staat er wel!
    Hoelang duurde het nu voordat je iets zag?

13. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Vandaag twee dagen over tijd en nog helemaal geen ongi te zien. Mijn borsten zijn gevoelig terwijl ze dat normaal met ongesteldheid nooit zijn en ik heb heel lichte menstruatie-achtige krampjes in m'n onderbuik. Maar de test vanmorgen van babyboomshop vanmorgen zei weer negatief... Zucht... Toch maar weer afwachten...

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Rosa jeetje das ook wat. Ik weet altyd wel te reageren maar weet niet wat ik nu moet zeggen. Ben er stil van. Ik ook met mn gezeur :(

Senna ja zat ik ook aan te denken. Straks bellen denk. Hopen dat ze er zijn.

15. zou gewoon eisen op verder onderzoek.

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ach weet je achteraf gezien is het misschien wel goed geweest dat het toen een tijd geduurd heeft. Door die bijna relatie-breuk is onze relatie alleen maar sterker geworden. En waren we des te blijer toen we eindelijk wel een kindje kregen. Het heeft ons toen ook geleerd beter onze gevoelens te uiten en meer moeite te nemen om elkaar te begrijpen.
    Ik wou je vooral duidelijk maken dat het soms gewoon voorkomt dat het zonder aanwijsbare reden een tijdje kan duren.
    En je zeurt helemaal niet. Ik zou als ik in jouw schoenen stond er ook verdrietig en moedeloos van worden. En ik snap ook je dubbele gevoel hoor. Blij dat er niks is maar andere kant denken, was er maar wat, dan konden we er tenminste iets aan doen.:)

En ik zou als ik jou was er gewoon weer achteraan gaan. Met de vuist op tafel! Niks nog tot juli zelf proberen. Waarom? Jullie zijn toch al een jaar bezig? Laten ze maar verder zoeken hoor. Als ik 1 ding geleerd heb in de medische wereld, is het wel dat je stevig in je schoenen moet staan en eisen waar je recht op hebt.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen meiden jeetje wat kletsen jullie 's ochtends al veel zeg :D

heb alles gelezen maar niks onthouden hoofd is een zeef.... ga gauw me bed uit, moeder komt zo oppassen, ik even 3 uurtjes bij iemand t huis schoonmaken tot vanmiddag!! *knuff*

18. zit helemaal te shake

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb net even zitten zoeken naar berichten van de dames die nog niks hebben doorgegeven. Maar zie niks over eventuele ongi of zwangerschap.
    Alleen babyke heb ik ook op rood kunnen zetten.

Beetje jammer eigenlijk.:) Als je dan de moeite neemt om jezelf op de lijst te (laten) zetten, geef dan ook even de eindstand door... toch?

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Heb je al gebeld?

Deel Deze Pagina