NOD lijst 16-31 december deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Senna1985, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Senna groot gelijk dat je t ff aandikt. Je wilt gewoon duidelijkheid..klaar. Succes meid. Ga duimen voor je.

Rosa dank je. Ik zal straks eens bellen.

2. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Goed zo Senna, ben benieuwd!

Ik heb ook gebeld en kan morgen voor een echo komen. Hopen dat er dan duidelijkheid komt.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoop t zo voor je Bo en dat er dan iets heeeel moois op te zien is.

4. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik ga gelijk testen,we zullen zien;)
    zo eerst ff de kids aankleden en dan ff naar kruidvat toe is hier 15 min vandaan ong;)

suc6 bo morgen met de echo ik hoop voor je dat ze wat moois erop zien.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden!!!

Roze: Joepie!!! Hebben weer roze gezien hier op het topic:D Helemaal blij voor jullie meiden!!!
    Rood: *****piep*****!!!

Hier vanmorgen temp 0,1 gezakt, maar nog steeds 36,7 heb er dus nog voldoende vertrouwen in!!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik durf niet te bellen. Vorige x vond gyn t niet nodig eigenlijk die afspraak. Ik moest me mar niet druk maken. He voel me een zeur als ik weer bel. Heb begin nov afspraak gehad. Ze zien me weer aankomen:(

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira je temp is mooi hoog. Die gaan we zo houden meid

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Bo veel succes met je echo ik duim voor je

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    wie zet mij op twijfeltest?

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Heb ik al gedaan, zie lijst vorige pagina.;)

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeskejes: Meid, zou gewoon bellen. Beter te vaak dan te weinig!!!
    Thanks meid! Gaan die temp zeker nog een paar dagen zo houden en hopelijk nog heel erg veel langer ;)

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Snap ik hoor. Misschien eerst weer naar HA, om het te bespreken? Of heb je geen fijne HA? Of anders wacht je even een paar dagen. Dan zijn alle feestdagen geweest. Waarschijnlijk is het nu toch druk en zijn er artsen vrij nu.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira Je tempkaartje ziet er mooi uit:cool: Na ei dan.;)
    Ik schommel ook tussen 37,1 en 37,2. Dus 0,1 maakt niks uit. Gisteren een 37,0 ertussen.. maar ik had koude billen bij gebrek aan een deken.;):p

14. ik zou gewoon bellen dat je een second opinion wil.
    ik ga er vandoor dames als ik wat weet weten jullie het ook

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nogmaals veel succes. En tot laters!:)

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ha is een vry nieuwe. Is wel een fyne. Maar is dezelfde die zei dat ma migraine had. En zou contact met me houden hoe t met ma maar ook met my ging. Heeft ie niet gedaan. Maar zit volgende week richting eisprong hopelijk.

Ik denk toch de stoute schoenen aan te doen en te bellen.

Moeders word om 11 uur weer overgeplaatst dus moet opschieten.

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou dan ogen dicht en springen in het diepe.. Oftewel BELLEN!!!

18. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam

Hey jes!
    Het was mij ook al op gevallen... Hartstikke leuk voor die meiden natuurlijk. Maar het is ook een beetje de reden dat ik probeer om hier een beetje weg te blijven. Al dat roze doet soms best een beetje pijn als je zelf op rood staat.... Maar juist de verhalen van meiden die in onzekerheid zitten, die langer meedoen,
    Maken dat ik toch mee blijf lezen. Vooral ook jouw verhalen bijv. Jeetje wat een gedoe allemaal.
    Ik zat er aan te denken een Jan. Toppic te openen voor meiden die langer dan 6 maanden bezig zijn. Dat gaat alleen niet zo makkelijk vanaf iPhone, ben nu op weg naar m'n werk, zal kijken of ik in lunchpauze even kan doen (als niemand meekijkt)

Wij zijn nu officieel in ronde 10 belandt vanaf groen licht van mijn internist (heb banner nog niet aangepast) maar zijn al vanaf aug. 2010 bezig.

Wat betreft die berglandschapjes; bij mij zijn ze nu best duidelijk biphasisch zoals ze dat noemen. Maar toen ik bezig was voor mijn eerste dochter hield ik het ook bij en dat waren inderdaad net de Alpen. En toch is dat spontaan gelukt na 8 maanden! Ik hecht dus niet zo veel waarde aan dat tempen, maar moest het nu van gyn.
    Wij moeten 9 Jan weer naar de gyn. Dan wil ze het hebben over een kijkoperatie...

Is bij jou de ongi al weg? Bij mij zijn de krampen hevig aan de gang. Gelukkig druk op werk, fijn voor wat afleiding. Dit soort dagen ben ik zo emotioneel, dan kan ik echt om alles janken...

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.793
    1.144
    113
    Vrouw
    Senna, heel veel succes!! Ik duim zo voor je!! Ik denk wel dat je zwanger bent!! Je testen worden donkerder!!

Bo, balen dat je nog steeds niks weet!! Ben heel benieuwd morgen!!!

Jeskejes, wat begrijp ik jou goed zeg!!! Herken er veel in van mezelf! Ook al zijn wij "pas" 8 maanden bezig!
    Heb ook wel eens gezegd dat het mij opvalt dat veel meiden op de lijst al zo snel zwanger zijn! Idd, bijna allemaal binnen de 5 maanden!
    En dan denk ik ook.....zou het bij ons niet goed zijn?? We klussen volgens mij genoeg op de goede dagen! En het voelt idd soms als moeten, zeker omdat ik een laag libido heb! :(
    Angst ook omdat mijn zus al 2,5 jaar bezig was bij de 1e en nu voor een 2,5 ook alweer 2,5 jaar! En daar is niks bij gevonden!

Wij gaan in Febr naar de huisarts hebben we besloten. Dat is 2 rondes verder! Dan zijn we nog geen jaar bezig, maar ik zeg gewoon van wel! Ik wil gewoon graag weten of we niet bezig zijn met een mission impossible!

Sterkte meis, en bel gewoon!!! De aanhouder wint!!

Mukje, idd, ook jouw verhaal is zo begrijpelijk!! Meiden hier geven me op moeilijke momenten steun of een een lach op mijn gezicht! Maar soms ook confronterend om te zien dat er zoveel meiden al zo snel zwanger zijn en wij maar wachten ;)

20. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    #260 Suzanneke, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Hoihoi!

Gefeliciteerd aan alle zwangere meisjes!!

Helaas mag ik ook op rood, ik voelde het eigenlijk wel aankomen maar wilde het niet toegeven. Gisteren even flink gebaald. Zeker omdat we met de schoonfamilie kerstdiner hadden en mijn schoonzusje onbedoeld erg snel zwanger is geraakt. Dat is dan wel even pijnlijk.. Ik ga me deze maand er proberen niet zo druk over te maken. Het komt als het komt.. Maar alsjeblieft niet te lang wachten!

Liefs!!

Deel Deze Pagina