NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) - Marleenmama (1e ronde, 2e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kinde) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (2e ronde, 1e kindje) - Wuppie86 (8e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCK (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) 27. - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1 kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) - Doortje2311 (3de ronde, 1ste kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 103 21 zwanger, 34 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 10 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, 4 niets doorgegeven Suzanneke helaas op rood Veel succes in je nieuwe ronde! MissCK op roze Enfermera en violetriot op rood
ow sorry had het niet gezien ik de ongeduldige dank je alvast straks hoop ik meer te horen en als de resultaten vandaag niet binnen zijn dan pas vrijdag want dokter werkt morgen en overmorgen niet
Heb gebeld. Samenlevingstest doen ze daar niet meer. Is iets van vroeger. Ze begreep me volkomen. Mag nu over 3 maanden al afspraak maken als t nog niet gelukt is. Tempen zegt ze dat ie omhoog gaat voor eisprong. Ze vond t fyn dat cyclus nu 28 is. Was fijn gesprek maar nog geen steek verder. Deze maand goed plezier maken. heb mn magneetje nog en heb maansteen aan mn navelpiercing hangen. Reageer straks op de rest....moest al bij pa zijn. Oei oei
Staat haar naam dan verkeerd? Kan haar niet vinden op MisCQ, heb wel testen van MissCK gezien. Is dat misschien haar?
Goedemorgen allemaal! Senna: hopelijk krijg je nu snel duidelijkheid! Goed dat je wat aandikte! Tinkerbell: spannend wachten op de uitslag, maar volgens mij is die wel positief hoor! PROFICIAT Littledreamer, Rosa, Helena: wat een knaltesten!:PROFICIAT! Ik zag nog een rose voorbij komen, maar weet niet meer van wie: maar ook PROFICIAT Rode dames: balen!! Maar 2012 wordt ons jaar! Rosa: wil je enfermera op rood zetten? ze kwam dit (eer)gisteren even melden in het topic. Zal verloren zijn gegaan tussen al de rest. Jeskejes: Begrijp dat het met kerst wat moeilijker is. Bij ons op kerstdiner was er ook mijn man zijn nichtje. Kleine lachende meid, heel lief geweldig kind. Maar 3/4de van de avond gaat het over haar en de andere kindjes van de familie.. (is een ware babyboom bij ons de laatste 4 jaar. 7 kleine kindjes en weer eentje zwanger) En natuurlijk is dat leuk, maar als niemand dan weet dat je bezig bent en het gaat er heel de avond over, zou je soms even willen weglopen.. En ik kan snappen dat dat bij jullie nog feller is dan bij mij met mijn ronde 3..
Ik denk idd dat haar naam verkeerd staat! Want degene waar ik de mooie testen van zag, is in de 4e ronde zwanger geworden. Lijkt me bijna dat dat niet anders kan dan dat zij dat is
Jeskejes Goed dat je gebeld hebt! Scheelt toch weer een paar maandjes. Nou snel opschieten en tot laters! Wel raar dat ze zei dat de temp stijgt voor de eisprong. Ik weet niet anders dan dat dit meestal na de eisprong is.
ik heb net getest en ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaag 2de streepje ik ga over 2dagen nog een x testen dus ff afwachten nog ik testen bij de andere zwangerschappen meestal 2 tot 5 dagen overtijd en was hij heel licht posi dus denk dat mijn lichaam niet zo vlot hcg aan maakt.
Oh spannend! Zo begon het bij mij ook. Eerst een tuurstreepje maar daarna steeds duidelijkere streepjes!
Rosa: Mooi zo Heb er ook nog vertrouwen in hoor!!! Komt vast goed Jeskejes: Fijn dat je nu al over 3 maanden mag komen. Hopelijk is het niet nodig en raak je deze ronde gewoon lekker zwanger Hou hoop he meid!!! Knuffel! Moontje: Spannend meid! Over 2 dagen nog eens testen idd en dan een duidelijker streepje We gaan zo even richting tuincentrum, even samen de deur uit Tot strakkies!!!
goedemorgen dames!! hebben jullie de kerst allemaal weer overleeft??? wat zag ik veel roze op de lijst!! fijn hoor! alle rode dames... SHIT! duimen maar voor de volgende ronde!! hier even een emo-dagje... ben lekker thuis vandaag alle spanningen en zenuwen komen er uit.. maargoed wil niet te veel klagen hier bij jullie.. ik hoop zo dat iedereen gauw ook op roze kan!! @mira ik zie een heel mooi temperatuurkaartje bij jou zeg! super meid!! zou toch wat zijn als.... @moontje hier ook begonnen met heeele lichte streepjes... spannend!!!
He meiden!! Ik schaam me diep, ik heb jullie verwaarloosd met de kerst :s Ik zag weer een hoop roze GEFELICITEERD! Helaas zag ik ook weer rood voorbij komen Dat 2012 een enorm vruchtbaar jaar mag worden voor jullie!! Ik heb nog geen nieuws, zit 2 dagen voor NOD en heb nog niet getest Heb wel t idee dat ik ongesteld wordt (kleine steekjes/krampjes onderin mn buik) dus we wachten gewoon af...
Tuincentrum zijn wij net van terug Ik heb vandaag meer buikpijn en net weer witte afscheiding (sorry voor de details...haha). Kan niet wachten tot het morgenochtend is. Hoewel ik geen goed nieuws verwacht...heb er niet zoveel vertrouwen meer in, ook al laat mijn lichaam iets anders weten. Dat komt door 1e mk. Toen voelde alles goed, buik werd al dikker etc. en toen bleek het bij echo niet goed te zijn. Was echt verbaasd toen. Nu heb ik niet eens posi test...
ik had vanmorgen ook weer mn temp gemeten en die was 36,8 is dat hoog genoeg? suc6 voor de meiden die nog moeten testen. jez een emo dagje moet kunnen toch,laat je lekker gaan zilla spannend hoor ik ga voor jou duimen op een mooie test
in de mond en elke x op de zelfde tijd vrijdag wassie 36,5 zaterdag ook zondag 36,7 gisteren 36,8 en nu ook ik had gisteren in 1x zin in vanillevla met chocoladesaus,en dat eet ik normaal nooit met chocoladesaus