@moontje kijk maar eens naar mijn tempkaartje.. ziet er goed uit dan bij jou! @kelly gezellig!!! ik miste je al!! ik heb vandaag nog een dagje vrij maar verder gewoon werkenwerkenwerken!!
Meiden! Wat een onzekerheid voor sommige zeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid! Rose: gefeliciteerd.. Rood; balen... Hopelijk snel rose in 2012.. Liefkleintje, jeskes, mukje, ik herken jullie verhalen zo..! Soms is het idd moeilijk om op dit forum te lezen als het zelf niet zo vlot wil lukken.. Het doet pijn. En dan ook nog deze dagen.. Pfff.. Is het gelukt met een Jan topic?
hallo allemaal! Gefeliciteerd iedereen op een roze wolk! Voor de degene op rood in 2012 komt het goed! Ik heb dus geen idee ik test negatief maar ben nog niet ongesteld dus je mag me op negatieve test zetten! nu afwachten maar!
Kelly: Nog niks van gehoord... Weet niet hoe laat ze naar de GYN mocht, maar hoop op goed nieuws!!! Senna: Ik duim voor je meid!!!
meiden het is niet goed. en moet worden afgebroken. ik ben in het zh volledig ingestort dat het onverantwoordelijk is.
Jeetje Senna, meid krijg het er helemaal koud van....... wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel!!
oh nee senna wat erg had zo gehoopt op goed nieuws een hele dikke knuffel en veel sterkte de komende dagen
Senna: Meid toch... Ik weet niet wat ik nu moet typen hier... Jeetje meid... Veel sterkte, neem je tijd om hier overheen te komen en we zijn er voor je mocht je behoefte hebben om je verhaal kwijt te kunnen. Dikke knuffel!!!
Senna, hele dikke knuffel meid! Sterkte!! Ik had het nog zo gehoopt voor je.. word er helemaal stil van...
heel veel sterkte senna !! echt verschrikkelijk dames: ik mag op rood gezet worden .. na een week overtijd tog ongi geworden:x