@ snoopy bij mij is het geen chocolade cyste tis een bevruchting geweest waardoor het niet doorgezet heeft en daardoor mijn eitje is geknapt waardoor het is ontstaan uit een cyste!! dit is nu de 2e x dat het bij mij is gebeurd de andere is uit zich zelf opgelost maar deze helaas niet!! ik krijg ook een kijkoperatie waarbij hij gelijk wordt verwijderd!
Bekijk bijlage 210115 hijs nie super duidelijk maar hij staat er ( aangezien ik onduidelijke cylus heb na curr geen ideeeee hoever ik ben) 2 jan echo voor duidelijkheid Heb nog een duidelijkere maar die krijg ik nie op de pc:S
Tinkerbell Hoe gaat het met het wachten? Hou je het nog een beetje vol? Tijd kruipt voorbij hè, als je moet wachten. Ga je gelijk om 18.00u. proberen te bellen?
Dames, ben net terug van boodschappen en diëtist. In 2 weken toch 0,3 kilo weten af te vallen ondanks de kerst en een verjaardag erin Ben helemaal blij!!! Verder lees ik hier weer meer rood Meiden echt k*t, op naar volgende ronde. Senna: Meid wat een verschrikking zeg!!! Vreselijk, super veel sterkte meid en een dikke knuffel van mij!
Rosa het wachten is verschrikkelijk de klok gaat amper vooruit denk dat ik pas ga bellen om 18.15 ma weet het eigenlijk nog niet misschien ga ik wel vroeger bellen heb zo een zenuwen niet normaal
Gesina, balen dat je opgeschoven bent........ Ik hoop dat de pijn de komende tijd mee gaat vallen, en dat je na de kijkoperatie snel weer "gezond" bent en snel zwanger mag zijn!! Snoopy, ook sterkte met je cyste..... Tinkerbell, ppfff, nog een uurtje en wat minuten wachten.......... Thea, ik zie ook een 2e streepje Mira, nog een x. Hier ook blij voor jouw
Meiden, ik heb even bij zitten lezen maar 20 pagina's is niet te doen op een iPhone! Ik zal vanavond even bijlezen en reageren. Voor nu even de melding dat ik straks langs het kv ga voor nieuwe testen!
Thanks meiden!!! Tinkerbell: Waah, lijkt me super irri om te moeten wachten op die uitslag... Succes met wachten en ik duim voor een goede uitslag
toch even een vraagje de 19e december ben ik 1 avond misselijk geweest zou dat een innesteling zijn kunnen geweest?
@Thea: Streepje staat er hoor! Gefeliciteerd @Gesina: ja, daar heb ik ook welleens van gehoord! Een corpus luteum cyste, als ik het niet verkeerd heb. Sterkte ermee! Bedankt meiden. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger wordt deze ronde! Want dat is mn grootste angst, dat dat niet meer lukt door zo'n chocolade ding! 6 Jan is mn NOD (zit dus nu in verkeerde forum te praten ). Mn ovulatie was rechts deze keer (weet ik dankzij bezoekje aan de gyn) en die cyste zit links. Dus hopelijk goede kans deze maand...