hoi dames ik ben er ook weer eventjes. wil jullie heel erg bedanken voor al jullie lieve berichtjes. we wachten donderdag nog even af hoop dat het gedaalt is. Zal haast wel want er zat nou al niet veel in.
hey, zat ik toch ff op de oude topic.... Bij deze wil ik laten weten dat ik waarschijnlijk zwanger ben! JOEPIE...... Kon het niet laten om te testen en ja hoor.....langzaam kwam er een streepje. Hij is nog niet super donker, dus morgenvroeg test ik weer. Had behoorlijk wat thee gedronken. Ik sta op 31 januari. wie wil mij roze maken ( of roze met paars)
Prinses wat fijn. Maar volgens mij sta je al op roze paars paar pagina's terug. @Mira Hete tepels herken ik niet, heb het wel met mijn onderbuik.
zo hier ben ik weer heb net ondekt dat mijn tepels toch veel donkerder zijn misschien toch nog een klein beetje hopen
idd nu kan ik ze wel zien en zie toch duidelijk een verschil hoor mijn test was dezelfde als die van u op 11 DPO
bo; ja dat zijn weken na ei tinkerbell mijn testen bleven 3 dagen lang even vaag t zou leuk zijn als t streepje duidelijker word maar t zegt niks mira; herkenbaar *duim duim*
Meiden wat hadden we nou afgesproken?? ... GEEN 20 pagina's volschrijven als ik er niet ben en wat doen jullie??? WEL 20 pagina's volschrijven Nou heb ze allemaal vluchtig gelezen en zag wat positieve testen voorbij komen: gefeliciteerd! Zag ook weer meiden op rood: Balen! @ Senna: das echt k*t! Sterkte! Nou weer even een berichtje van mij... Vandaag erg druk gehad op het werk ...Was ook blij dat ik naar huis kon. Toen ik thuis binnen stapte zei iets me dat ik moest gaan testen, maar zit pas 4 dagen voor nod Nou meiden ik durf nog niet te springen, maar dat testje ziet er verdomde goed uit
Hallo dames, Ik heb vandaag de kruidvat tests gehaald 2 voor 5 euro en vroeg me af wanneer ik het beste kan testen. Het zit namelijk zo, tijdens mijn vorige zwangerschap was mijn laatste menstruatie op 21 juli 2010 en 11 september 2010 testte ik pas positief, de tests ertussenin waren allemaal negatief. Nu was mijn laatste menstruatie op 14 november en ik heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen, mijn kortste cyclus was 31 dagen en de langste 40 dagen. En ook wil ik graag weten op welk moment van de dag ik het beste kan testen aangezien de urine in de ochtend geconcentreerder is hoor k dat dat beter is maar is dat voor alle tests zo? Alvast bedankt!
@ tinkerbell: Zal zo even kijken voor foto Zie alleen nu dat de test tussen de streepjes in wat geel is Is die test nu niet goed of hoe zit dat?
Ik kom me even netjes afmelden!! ik moet op rood helaas, voor de zoveelste keer!! maar hou toch de moed erin!!!In 2012 komt alles goed! Meiden op roze gefeliciteerd!!!
@ Mira: ik zag net ff jouw berichtje over je tepels langskomen. Ik ken het, toen ik dat ook had was ik zwanger van mijn dochter!!!
Ik ben te lang weg geweest om nog bij te kunnen lezen, hier nog geen ongi, maar denk wel dat ie in aantocht is....denk ik ...twijfel... verder was ik op zoek naar de lijst, om te kijken of er veel roze en rood bij is gekomen, nog niet gevonden.
Ook de KV test blijft omo wit. Ga morgen de HA bellen en ff wat aandikken, ik moet vrijdag naar het ziekenhuis en wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Stom lichaam Heb mijn moedervlekjes na laten kijken (zonder dat de arts op het centrum wist dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn) en die zei dat ze onschuldig waren en konden ontstaan door hormoon schommelingen. Ja dankje, daar heb ik wat aan Nu ga ik teruglezen