Nou duimen dat je morgen een knaltest hebt! Ik heb vandaag voor het eerst sinds 9dpo, een dag niet getest. Ik ben bijna door mijn geheime voorraad heen. Die ik intussen zelfs al had bij gevuld.. Ik heb nog 1 cassette test van Z&K en een KV 2v5. En alsof dat nog niet meer dan genoeg was... heb ik zojuist.. omg wat erg.. 7 nieuwe testen bij Z&K besteld.. schaam schaam dubbel schaam.. Maar incl. bezorgen kosten die 5,27. 1,99 bezorgkosten dus de testen zelf kosten 3,28. Gedeeld door 7 is 0,47 cent per stuk. Jaja, ik weet het ook nog goed te praten.. * Gaat maar weer eens in het schaamhoekje staan*
@ jeskejes: ik kom even kijken in de klustrein! Ik klets op het moment vooral mee in het 35+ topic. En ik merk toch dat ik me daar wat prettiger bij voel dan in zo'n heel druk NOD-topic. Ik hou het gewoon niet bij hier. En hier kom je zoveel meiden tegen die al binnen een keer of drie zwanger zijn, en daar kan ik mezelf nou eenmaal niet meer mee vergelijken..helaas. Ik denk dat jij dat gevoel ook wel herkent, omdat het bij jou nu ook al zolang duurt. Ik weet nu ook nog niet helemaal zeker wanneer mijn volgende NOD zal zijn, het bloed moet nog komen zeg maar, maar dat verwacht ik vandaag wel...
@Thea, heb jij 17 november je curettage gehad en toen niet meer ongesteld? Weet je wel wanneer je eisprong was? Sorry, je hebt het vast al tig keer verteld, maar haal nog weleens verhalen door elkaar...
Waxientje doen waar jij je prettig bij voelt. En ja de topics hier gaan zo hard. Klustrein is nu nog redelijk rustig. Ik herken t gevoel ook ja. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/324396-de-roze-klustrein-op-weg-naar-zwangerenland.html
Haha Rosa, lekker doen hoor! Ik heb nog maar 1 kv test liggen, anders had ik er vandaag ook nog wel eentje gedaan misschien. Nu wacht ik denk ik tot vrijdag.
Dit jaar mag van mij snel over zijn... ik mag op rood of geen of groen of oranje als het maar geen Roze is BAH! Net zoon lief naar bed gedaan en heb bloed liep als een stroom langs me benen hier... Mja this dat ik weet dat ik zwanger was anders was ik gewoon '' ongsteld'' geworden... leuk joh het zo vroeg weten dat je zwanger bent ( NOT) Mja nu houden wij pauze tot juni/juli....... Lul wel gezellig mee in forums hoor... ( ik klink erg nuchter en dat ben ik ook omdat ik me ook nuchter heb opgesteld en niet rijk rekende dat alles gelijk goed zou gaan... tuurlijk is het klote daar niet van..) Mja denk overmorgen nog een test doen kijken wat het doet ... *zucht * was ook te mooi om waar te zijn .. Mja nu aan de anticonceptie en dan in juni weer verder
This klote this kut maar niet de einde van de wereld.. 2011 is gewoon niet mijn jaar! Overmorgen nog een test ertegen aan gooien als het stopt en anders ga ik het gewoon zien als een ongesteldheid anders ga ik mezelf alleen gek maken... We zien wel hoe het afloopt...
hallo lady's Hier zit de ongi er bijna op! klaar om met oud op nieuw uit de bol te gaan en mijn glaasjes op niet te tellen... (we moeten het positief bekijken e) @Mira: ik had ook brandende tepels... maar ik ben gewoon ongi geworden.. dus ga maar af op wat helena en waxientje zeggen! (want je temp ziet er stralend uit!) @Tinkerbell moed houden, alles kan je nog! je zit nog voor je NOD! @ enjoylife PROFICIAT!!! ik denk dat het geel misschien komt omdat je iets meer dan 4 druppels urine gebruikt hebt? zou dat kunnen? @marleenmama: hele dikke knuffel meid!! @@kruimel: welkom! @IngeM en waxientje: balen!! Maar we gaan voor een spetterend 2012! @Bo: dus morgen weet je het zeker adhv bloedresultaten? Ik duim voor je meid!! @Rosa: als je temp je zenuwachtig maakt, zou ik gewoon stoppen met tempen; probeer nu eventjes te genieten. Stress is niet goed en als je temp je stress geeft.... Je bent gewoon super zwanger en dit is een blijvertje! @Thea: dikke knuffel meid!! Ik kan me nu inderdaad even inbeelden dat je het liever nog niet geweten had... Dat had je er nu ook 'niets' van gemerkt... Knuffel meid!!!
Pfff meiden, ik lees hier bij voor het roze.... Niet voor de nare berichten... @ Marleenmama, dikke *knuffel* van hier! Heel veel sterkte! @ Thea, hoop dat je je zo voelt als dat je schrijft. Ik vind het dapper! En idd kan het een nadeel zijn van zo vroeg testen, want op hoeveel DPO zit je nu?! Ik hoop in ieder geval dat 2012 wél jou jaar wordt!