ik heb net cb + gedaan die was nega en vanmorgen heb ik getempt en die was 36,8 misschien toch nog te weinig hcg? en anders straks ff 2v5 halen.
Tinkerbell: Hihihi, dacht het al Laten we het toetsenbord de schuld geven (doe ik namelijk altijd )!!!
Net toch maar weer 1 gedaan en duidelijker dan gisteren... Wat moet ik hiervan maken? Inestelings bloeding? 2 word 1? Of gewoon alles weg:S Grr morgen als het nog zo is effe ha bellen en vk
Jeetje Thea, wat een verwarring...... misschien is het HCG niet direct uit je lichaam? Heb er helemaal geen verstand van hoor......
Thea: Meteen bellen, niet wachten meid!!! Jeskejes: Zoals ik al in het anderen topic heb laten weten, geen idee meid! Mss iemand die meer met FF werkt.
2 jan gaat echo gewoon door... Afwachten wat de aankomende dagen gaan doen.. Tot die tijd blijft echo staan..
pppff 2 januari lijkt nog zo ver weg, maar is volgende week al. Sterkte meid, ik hoop dat het bloeden stopt!! *duim duim duim duim duim* Zo liep wat achter met de was.... en dochter wilde gistermiddag niet slapen, en gisteravond had ik er geen zin in. Dus nu ff de strijk gedaan
Kelly: Goed bezig meid!!! Hier vanmorgen al een klein wasje gedaan, net in de keuken aan de slag, gasfornuis/oven onder handen genomen en nu even hier spieken Zat hier net te lezen, kwam manlief binnen (is in de schuur aan de slag, lekker opruimen en wat knutselen). Dus ik vertel dat iedereen zo positief is over mijn FF-kaartje (hier, maar ook in andere topics op ZP) en dat ze allemaal zo benieuwd zijn. Zegt hij "Jaah, jammer hoor, dan moeten ze nog maar even 3 dagen wachten... of 5... of 4... of... uhm... Ja, wanneer mag jij eigenlijk testen?!?!?! Dat weet ik helemaal niet eigenlijk...". Moest er zo om lachen!!! Hem even vertelt dat ik nu op 9 DPO zit en dat ik over 5 dagen zeker zou kunnen testen, maar mss op Oudjaarsdag wilde testen. Vond het zo grappig, die reactie!